Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از ماکسیم، سامانه درخواست خودرو ماکسیم در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است دفاتر خود را در بیش از ۸۰ شهر ایران گسترش دهد. در این میان ۳۸ شهرستان برای اولین‌بار به واسطه سامانه ماکسیم از مزایای فناوری درخواست آنلاین خودرو بهره‌مند می‌شوند.

چندی ‌است که سامانه‌های هوشمند درخواست خودرو الگوی حمل‌ونقل شهری را دستخوش تغییر کرده و سفر با کیفیت بالا و قیمت کم را ممکن ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استقبال شهروندان و فراهم شدن شرایط رشد استارتاپ‌ها، شاهد افزایش تعداد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل بوده‌ایم. با وجود این، تنها شهروندان چند شهر معدود می‌توانستند از امکانات ویژه آنها استفاده کنند؛ اما سامانه درخواست خودرو ماکسیم که از ابتدا مخالفت خود را با هرگونه مرکزگرایی و انحصارطلبی اعلام کرده بود، رویه دیگری در پیش گرفته است. ماکسیم علاوه بر حضور در همه کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و هم‌اکنون خدمات نوین خود را به شهروندان بیش از ۸۰ شهر ایران عرضه می‌کند.

ماکسیم شیوه نوین سفرهای درون‌شهری را که همگام با به‌روزترین الگوهای حمل‌ونقل دنیاست در ۳۸ شهر ایران گسترش داده و شهروندان این شهرها از امکانات ماکسیم به عنوان تنها سامانه درخواست خودرو هوشمند در شهر خود استفاده می‌کنند. از جمله این شهرها می‌توان به بابلسر، آستارا، گلپایگان، خمین، بندرانزلی، شوش، چالوس، نوشهر، بم، خشکه‌بیجار، کوچصفهان، بهشهر، دماوند، پاوه، دهدشت، شاهین‌شهر، شهرضا، دوگنبدان، دورود، گرمسار، فریمان، شوشتر، تویسرکان، فولادشهر، خوی، سقز، هشت‌پر، و آران و بیدگل اشاره کرد.

‏سامانه بین‌المللی درخواست خودرو ماکسیم که هم‌اکنون در بیش از ۲۱ کشور دنیا فعال است، فعالیت خود را در ایران با هدف ارائه خدمات به‌صرفه به مسافران، افزایش درآمد رانندگان و ارائه خدمات ‏نوین حمل‌ونقل شهری به صاحبان مشاغل فعال در این حوزه آغاز کرد. این سامانه بهره‌مندی از مزایای جدیدترین الگوهای حمل‌ونقل را حق شهروندان تمام شهرهای ایران می‌داند و در تلاش است که هیچ شهری از امکانات نوین رفت‌وآمد هوشمند بی‌بهره نماند.

کد خبر 4547036

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسی آنلاین تاکسی اینترنتی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر