Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: باید از تیم ملی ژاپن انتقام بگیریم و امیدوارم هواداران بیایند تا یک روز رویایی را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال پیش از بازی مقابل ژاپن از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در حال پیگیری است که بهنام یخچالی در خصوص دیدار فردا مقابل ژاپن، توضیح داد: همانطور که می‌دانید این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است چون پنجره آخر انتخابی جام‌جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما نسبتاً صعود کرده‌ایم ولی یکسری اما و اگرهایی هست که برای برطرف ساخت آن‌ها نیاز داریم یکی از دو بازی خود مقابل ژاپن یا استرالیا را ببریم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد بازی برابر ژاپن‌گفت: ما آنجا بازی را باختیم و باید انتقام بگیریم‌. فردا مقابل هواداران بازی می‌کنیم و باید خوب باشیم. انگیزه داریم و امیدوارم هواداران بیایند تا مثل بازی فیلیپین یک روز خوب را رقم بزنیم.

یخچالی درباره تأثیر حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی بسکتبال، اظهار کرد: مطمئن باشید تأثیر زیادی دارد و از وقتی فهمیدیم که می‌آیند انگیزه گرفتیم. از او تشکر می‌کنیم اما اگر بیشتر به تیم ملی بسکتبال سر بزنند خیلی خوب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهنام یخچالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند