Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:04:48 GMT

ونزوئلا مسیر انتقال کمک‌های خارجی را بست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۲۸۴

ونزوئلا مسیر انتقال کمک‌های خارجی را بست

مقام‌های ونزوئلایی از ممنوعیت انجام سفرهای هوایی و دریایی در سه جزیره کارائیب هلند که مسوول انتقال کمک‌ها به این کشور آمریکای لاتین هستند، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، تعطیلی نامحدود مرز دریایی شامل حال کشتی‌های تجاری و ماهیگیری میان ونزوئلا و جزایر کوراکائو، آروبا و بونائر هلند در کارائیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگوریو خوزه مونتانو، مدیر امنیت مدنی ایالت فالکون تایید کرد که ونزوئلا مرز دریایی خود را پیش از عملیات کمک‌های خارجی بر روی سه جزیره متعلق به هلند در کارائیب بسته است.

حریم هوایی در این منطقه مرزی هم به صورت نامحدود روی پروازهای خصوصی و تجاری بسته شده است. خبرگزاری دولتی ونزوئلا گزارش داد، این تعطیلی به منظور مقابله با نفوذ غیر قانونی اعمال شده است.

تحولات ونزوئلا در شرایطی رخ می‌دهد که خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون کاراکاس حمایت‌های بین‌المللی علیه نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا جلب کرده است. گوآیدو خواستار ورود کمک‌های بین‌المللی فوری به ونزوئلا از طریق این جزایر شده بود. مادورو با ورود این کمک‌ها مخالف است و آن را کودتای تحت امر آمریکا می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!