Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عباس فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب، تعدادی از زندانیان را در سطح کشور مورد عفو و بخشش و یا تخفیف مجازات قرار دادند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی افزود: در همین راستا یک هزار و ۸۰ نفر از زندانیان استان مرکزی نیز همچون سایر استان ها از عفو مقام معظم رهبری که شامل آزادی و یا تخفیف مجازات است، بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحتی بیان کرد: از یک هزار و ۸۰ زندانی استان مرکزی که مورد عفو و بخشش رهبری قرار گرفته اند، ۶۷۳ نفر از زندان آزاد می شوند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین از مجموع یک هزار و ۸۰ زندانی، ۴۰۷ نفر نیز مشمول تخفیف مجازات شده اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون کار بررسی پرونده های مربوط به زندانیان مشمول عفو رهبری در حال انجام است و تلاش داریم این مهم طی یک ماه آینده و تا پایان سال به طور کامل انجام پذیرد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی ادامه داد: طی دو سال اخیر در راستای ارتقای زیرساخت های حوزه زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی در استان مرکزی، چندین پروژه عمرانی اجرایی شده که تعدادی از این پروژه ها بهره برداری شده اند و مابقی نیز با روند مطلوب در حال تکمیل هستند.

گفتنی است ۳۶ هزار زندانی در سطح کشور مشمول عفو اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستند که طی چند روز گذشته ۲۲هزار نفر از این زندانیان آزاد شده اند.

کد خبر 4547678

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان عفو زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی