Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@21:30:44 GMT

شهرداری خرمشهر هزار و 800 میلیارد ریال بدهکار است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۳۶۱

شهرداری خرمشهر هزار و 800 میلیارد ریال بدهکار است

داوود دارابی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 90 درصد درآمد شهرداری از ارزش افزوده و عوارض آلایندگی است این درحالیست که عوارض آلایندگی در زمان مقرر به شهرداری پرداخت نمی شود.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از بدهی شهرداری خرمشهر مربوط به سال های گذشته است گفت:: این شهرداری هزار و صد میلیارد ریال بدهی به سازمان تامین اجتماعی دارد که سعی داریم در حد توان بخشی از این بدهی را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارابی تصریح کرد: لازمه بهبود شرایط شهری و معیشت احساس مسئولیت و همدلی و عدم بی تفاوتی در خصوص مسائل شهرستان است و همه دستگاه ها و مردم باید نسبت به وضعیت شهرستان، اتفاقات و آینده آن احساس مسئولیت کنند.
وی با اشاره به ادامه طرح ساحل سازی خرمشهر افزود: نیمی از اعتبار ساحل سازی خرمشهر هنوز محقق نشده است ولی این طرح متوقف نمی شود.
شهردار خرمشهر اعتبار پیاده رو سازی ضلع شمالی رودخانه کارون را 210 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طرح ساحل سازی کارون با 6 کیلومتر نورپردازی و تفریحگاه در حال اجراست که ظرف یک ماه باقی مانده از سالجاری به پایان می رسد.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 درآمد سازمان تامین اجتماعی شهرداری میلیارد خرمشهر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بندر دیلم پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس نماد اقتدار ملت و امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است.

محمد اسدی افزود: محیطی عاری از زباله به ویژه در سواحل این شهرستان همواره باید در برنامه‌های ادارات و دوست داران محیط زیست باشد.

وی بیان داشت: پاکسازی ساحل این بندر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک انجام شده و باید با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فعالان محیط زیستی همواره این اقدام پسندیده تداوم داشته باشد.

این برنامه به همت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم، بنیاد رشد استان بوشهر، شبکه بهداشت و مدرسه غیر دولتی فردای سبز با حضور دانش آموزان این مدرسه انجام شد.

کد خبر 6091967

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم