Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:16:15 GMT

اجرای طرح آرامش بهاری در آمل

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۶۵۳

اجرای طرح آرامش بهاری در آمل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: طرح آرامش بهاری در راستای عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

وی افزود: بیشترین سفر و مسافرت در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود به همین دلیل طرح فرهنگی آرامش بهاری در اولویت کاری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بهرامی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را از دیگر اهداف اجرای طرح آرامش بهاری دانست و گفت: در این ایام وقف‌های خوبی از سوی مردم خیراندیش کشور انجام می‌شود که بعضی از آنان مسافرینی هستند که برای استراحت به این بقاع مراجعه کرده با دستاورد‌ها و خیرات وقف آشنا شده و وقف را انجام داده و در شهرستان خودشان آن را ثبت می‌کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با بیان اینکه این طرح از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت، افزود: پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانیون از دیگر اهداف و ترویج سبک زندگی اسلامی در امامزادگان مورد توجه است.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۸ بقعه متبرکه آمل، گفت: در ۵ بقعه شاخص (امام زاده ابراهیم، امام زاده عبداله، بقعه ناصرالحق، تکیه امامزاده معصوم و ابوالفضلی اوجی آباد) خیمه معرفت در طرح راه اندازی می‌شود که شامل غرفه کودک، مشاوره، قرآن بخوان و جایزه بگیر، ایستگاه وقف و دیگر امور است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از آمادگی بعضی از امام زادگان جهت اسکان مسافران نوروزی خبرداد و افزود: آستانه امام زاده عبداله دارای ۱۱۵ اتاق و ۴۰ سوئیت، ابوالفضلی اوجی آباد ۲۰ سوئیت و امام حسن لهاش ۱۰ اتاق، امام زاده یحیی گنگرج کلا سوییت دارد و دارای امکانات است.

حجت الاسلام بهرامی گفت: مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه به صورت ویژه در ۵ بقعه شاخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه آمل میزبان طرح آرامش بهاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳