Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت نام سه هزار و ۶۰۰ روحانی بومی در سامانه اعزام مبلغ، اظهار کرد: به غیر از این تعداد مبلغ، حدود ۴۰۰ روحانی داوطلبانه در مناطق مختلف حضور پیدا کرده اند که دو هزار و ۵۰۰ نفر آقا و یک هزار و ۵۰۰ نفر خانم بوده اند.

خادمی افزود: همچنین طی امسال حدود ۵۰۰ مبلغ غیر بومی از قم و مشهد به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطرح کرد: با وجود اینکه سالانه به شمار روحانیون مبلغ استان ۳۰ درصد افزوده می شود اما همچنان در این حوزه با کمبود نیرو مواجه ایم از این رو از روحانیون غیر بومی دعوت می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه امسال ۳۵۰ مبلغ به منظور ترویج دین اسلام، معرفی دستاوردهای نظام و فضیلت حضرت زهرا(س) به مناطق مختلف شهری و روستایی خراسان شمالی اعزام شدند، تصریح کرد: از این تعداد مبلغ ۳۰ نفر غیر بومی بودند که در مجموع ۱۵هزار عنوان برنامه اجرا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال ۱۶۵ روحانی به طور دائم در سطح مناطق مختلف استان مستقر شدند که از این تعداد ۱۱۶ نفر در روستاها استقرار دارند.

خادمی بیان کرد: هم اکنون ۴۰۶ روحانی به عنوان امام جماعت مساجد خراسان شمالی در سامانه ثبت نام کرده اند و حدود ۱۱۰ امام جماعت از طرف تبلیغات اسلامی به کانون ها و دستگاه های اجرایی این استان ماموریت داده شده اند.

وی اظهار کرد: همچنین مبلغان بومی و غیر بومی خراسان شمالی در ۲۴ مناسبت همچون محرم، ماه رمضان، دهه فجر، هفته وحدت، هفته مهدویت، ایام اعتکاف، شهادت ها و ولایت ها و سایر برنامه ها حضور پیدا کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه به اعزام روحانیون در ایام نوروز ۹۸ اشاره کرد و گفت: تمام تفرجگاه ها، ورودی و خروجی شهرها، کانون ها و نمازخانه های بین راهی از وجود روحانیون بهره مند خواهند شد.

خادمی اظهار کرد: همچنین در ایام نوروز تمام مساجد خراسان شمالی در سه وعده نماز باز و خدمات فرهنگی به مسافران ارائه می شود.

کد خبر 4547741 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی خراسان شمالی علی خادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز