Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@07:00:14 GMT

هوندای ژاپن کارخانه خود در ترکیه را هم می‌بندد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۷۴۸

هوندای ژاپن کارخانه خود در ترکیه را هم می‌بندد

پس از آنکه روز گذشته شرکت خودروسازی هوندای ژاپن از برنامه خود برای تعطیل کردن خط تولید در انگلیس خبر داد، قرار است کارخانه این شرکت در ترکیه نیز تعطیل شود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اخیرا مقامات شرکت خودروسازی هوندای ژاپن به طور رسمی از برنامه خود برای تعطیل کردن خط تولید این شرکت در انگلیس خبر دادند، اما کار به اینجا ختم نشد؛ چراکه قرار است تا سال ۲۰۲۱ نیز کارخانه هوندا در ترکیه تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با هدف بازطراحی ساختار شبکه جهانی تولید هوندا انجام می‌شود. 

کارخانه هوندا در ترکیه در غرب این کشور واقع شده و از سال ۱۹۹۷ مدل سیویک در آن تولید می‌شود. تولید سالانه این خط تولید ۵۰ هزار دستگاه است و ۱۱۰۰ نفر کارگر در آن مشغول به کار هستند.‌ هوندا قرار است در سال ۲۰۲۲ یک خط تولید دیگر را نیز در خود ژاپن تعطیل کند. 

این خودروساز ژاپنی در بیانیه خود آورده است؛ تا زمان تعطیلی خط تولید ترکیه با گفت‌وگو با سهامداران ترک خود ادامه خواهیم داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انگلیس ترکیه خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد