Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@22:10:44 GMT

دستگیری باند ۷ نفره سارقان موتورسیکلت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۱۸۶۷

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این گفت: ماموران کلانتری ۱۲۹جامی اوایل دی ماه سال جاری در خیابان حافظ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به شخصی مظنون شدند که در بازرسی بدنی از وی ۲ عدد وسیله مخصوص سرقت موتورسیکلت کشف می کنند که در این راستا متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده اولیه برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته و از جمله در بازبینی تصاویر سارقان ضبط شده در صحنه های سرقت که در محدوده کلانتری جامی اتفاق افتاده بود مشخص شد پنج فقره از سرقت موتورسیکلت توسط متهم دستگیر شده انجام شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم که ابتدا منکر اتهامات وارده بود با به دست آمدن این اطلاعات در بازجویی های صورت گرفته، اظهار داشت که با شخصی به هویت قدیر اقدام به سرقت می کرده است و از ۲ ، سه ماه گذشته حدود ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در محدوده های مولوی، بازار و خیام سرقت و موتورهای سرقتی را با همکاری فردی به نام "مجید"، در شهرستان بهارستان به فروش رسانده است و پول به دست آمده از فروش موتورها را صرف خرید مواد مخدر می کرده است.

سرهنگ عزیزخانی، تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده مجید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اسناد جعلی متعلق به انواع موتورسیکلت کشف شد که در استعلام صورت گرفته از این مدارک، شانزده فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه با اعترافات مجید، پنج مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: از مخفیگاه این پنج متهم نیز ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تاکنون تعداد ۲۰ تن از مالباخته ها شناسایی و پرونده اولیه متهمان در حال حاضر در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۱ تهران رسیدگی می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته و حین گشت زنی مأموران کلانتری ۱۶ مدنی فرد مشکوکی را در حال خروج از مجتمع امام به همراه یک کیسه رؤیت کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به ساعات خلوتی معابر مأموران جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل که در بازرسی صورت گرفته از داخل کیسه یک عدد باتری موتورسیکلت کشف و فرد سارق ضمن اعتراف به سرقت دو نفر از همدستان خود را نیز معرفی که هر ۳ نفر با تشکیل پرونده و جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شدند.

نجفی صالح در پایان گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

کد خبر 6100937

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان