Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی منچسترسیتی می‌گوید با منتسب دانسته شدن دو قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به درخشش ستاره‌های نسل طلایی بارسلونا مشکل ندارد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این  موضوع که دو قهرمانی پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی در سال‌های 2009 و 2011 به لطف ستاره‌های بارسلونا از جمله لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا بوده، همواره سوژه یکی از داغ‌ترین بحث‌های اهالی فوتبال بوده است و ناکامی‌های متوالی این مرد اسپانیایی برای کسب یک قهرمانی دیگر در اروپا با تیمی دیگر باعث دنباله‌دار بودن این بحث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا اما شخصاً تمایلی به شرکت در این یحث ندارد و می‌گوید قبول دارد که قهرمانی‌هایش به لطف ستاره‌های بارسلونا بوده و هرگز هم تلاش نکرده این موضوع را پنهان کند.

او در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید «می‌گویند شما در بارسلونا بدون مسی، ژاوی و اینیستا قهرمان اروپا نمی‌شدید چون بعد از ترک بارسلونا نتوانسته‌اید قهرمان اروپا شوید» اظهار داشت: من کاملاً با آنها موافقم. کاملاً با آنها موافقم. من حتی یک ثانیه هم در این مورد بحث نمی‌کنم. زمانی که در بارسلونا بودم نیز بارها گفتم که من در این تیم بازیکنانی باورنکردنی دارم. در بایرن مونیخ هم این را گفتم، همینطور در منچسترسیتی اما در بارسلونا من واقعاً مربی خوش‌شانسی بودم البته متأسفم اگر زیادی خوش‌شانس بودم ولی موافقم که من با آنها قهرمان شدم.

فوتبال جهان|پپ گواردیولا: بهتر است با حواسی جمع وارد زمین شویم/ امیدوارم از اشتباهات شالکه استفاده کنیم

گواردیولا با اشاره به ناکامی غیرمنتظره تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا (در اولین فصل حضور او در لیگ برتر انگلیس) که با قبول شکست مقابل موناکو در مرحله یک هشتم نهایی رقم خورد، ادامه داد: بله اما فصل اول ناکامی بزرگی داشتیم چون نتوانستیم در  لیگ قهرمانان پیشروی کنیم. آن فصل اول بود اما الان بازیکنان ما در جلسات تمرینی فراوانی کنار هم کار کرده‌اند، در کلی از بازی کنار یکدیگر بوده‌اند و الان همدیگر را بهتر می‌شناسند. لیگ قهرمانان تورنمنتی خاص، سطح تیم‌ها بالاست و جو استادیوم‌ها پرتنش. باید بتوانید احساسات‌ خود را کنترل کنید.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

تیم شگفتی ساز ایالت کاتالونیا که در ابتدای فصل پیش بینی می شد برای بقا بجنگد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد!

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود. ژیرونا با این پیروزی، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.

به نقل از اوپتا؛ ژیرونا پس از بارسلونا، دومین تیم از ایالت کاتالونیا است که موفق به کسب سهمیه جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا می شود. آنها همچنین چهاردهمین تیم متفاوت از اسپانیا هستند که در جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند شد:

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید والنسیا دپورتیوو لاکرونیا سویا مالاگا ویارئال رئال بتیس رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو مایورکا سلتاویگو ژیرونا

گفتنی است اوساسونا هم در فصل 2006/07 موفق به کسب سهمیه شد اما به دور گروهی نرسید و در پلی آف مقابل هامبورگ حذف شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!