Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: عده‌ای با غرض ورزی خاصی به دنبال زیر سوال بردن و ضربه زدن به تیم پدیده شهر خودرو هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهر خودرو‌، جواد وطنخواه در مورد حذف پدیده از جام حذفی، اظهار کرد: متاسفانه بعد از اینکه مقابل تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی از گردونه جام حذفی کنار رفتیم، عده‌ای با غرض ورزی خاصی به دنبال زیر سوال بردن تیم پدیده شهر خودرو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که شرایط تیم ما را در حال حاضر مورد نقد غیر منصفانه قرار می‌دهند، مشخص است که به دنبال هدفی خاص هستند. فکر می‌کنم علاقه‌مندان واقعی فوتبال به خوبی به یاد دارند که در سال‌های گذشته پدیده‌، همواره برای بقا می‌جنگید هر چند بازیکنان خوبی داشتیم اما همواره در استرس نیفتادن بودیم و امسال فقط در دور برگشت به اندازه پایان فصل تمام دوره‌های حضورمان امتیاز به دست آوردیم، آن هم با ترکیبی از بازیکنان جوان که غالب آنها بومی هستند و البته استفاده از نفرات با تجربه‌تر.

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو با تمجید از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم در طول مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، گفت: در تیم ما همه بازیکنان ستاره هستند، این همان تیمی است که در ابتدای فصل کسی تصور نمی‌کرد با آن شرایط بتواند چنین نتایجی را کسب کند، اما با درایت کادر فنی و در راس آن یحیی گل محمدی، سرمربی تیم، توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم و حالا این تیم در بین ۳ تیم برتر لیگ قرار دارد و این کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: آن قدر خوب نتیجه گرفتیم که حالا توقعات هم از تیم ما بالا رفته و حتی وقتی مقابل تیم تا دندان مسلح و پرمهره پرسپولیس در 120 دقیقه به تساوی می‌رسیم و در ضربات پنالتی حذف می‌شویم، سیل انتقادات به سمت تیم می آید.

وطنخواه تصریح کرد: در روزهایی که تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با بالاترین حد از همدلی مجموعه مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان، مدیران استان و هوادارانش قرار دارد و در تلاش است تا با کسب نتایج خوب در دور برگشت لیگ برتر فصل بسیار خوبش را به پایان برساند، عده ای که سال های قبل نیز تحرکات آنها بر خلاف منافع باشگاه مشخص بود، آخرین راهبرد خود را در استفاده از روش‌های منسوخ حاشیه سازی یافته‌اند و در پی تضعیف نماینده خراسان در لیگ برتر هستند.

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو ادامه داد: سال‌ها با مشکلات ریز و درشتی روبرو بودیم و همیشه برخی افراد مغرض به دنبال ایجاد خلل در روند تیم بوده‌اند، اما بدون توجه به آنها کار خودمان را انجام دادیم و با حمایت همیشگی و به موقع هواداران واقعی پدیده شهرخودرو، تیر آنها نیز به سنگ خورده است. 

وی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته با تغییر مالکیت باشگاه و حضور فرهاد حمیداوی به عنوان ناجی باشگاه شرایطمان به کلی فرق کرد و حالا با برنامه ریزی دقیق‌تری کارمان را پیش می بریم، اما واقعیت این است که برخی اتفاقات در خارج از مستطیل سبز فوتبال رقم می‌خورد و حالا که تیم با نتایج درخشانش توانسته در بین بالانشینان لیگ قرار بگیرد ، به دنبال ضربه زدن به ما هستند.

وطنخواه با انتقاد از سازمان لیگ فوتبال ایران، گفت: همیشه این سوال برایمان وجود دارد، چرا سازمان لیگی که باید به همه تیم های حاضر در لیگ به یک چشم نگاه کند برای برخی تیم‌های خاص شرایط ویژه ای را ایجاد می‌کند، اما با تیم هایی مثل پدیده شهر خودرو مثل بیگانان رفتار می‌کند.

وی افزود: اگر به برنامه‌ریزی هفته‌های ابتدایی دور برگشت لیگ برتر نگاهی بیندازید، کاملا متوجه می‌شوید سازمان لیگ برای تیم های خاص فرق قائل می‌شود و این از روح فوتبال خارج است. مگر می‌شود تیم ما در فاصله ۱۶ روز ۵ مسابقه انجام دهد وبرخی تیم ها ۳یا ۴ بازی انجام دهند. چطور با در خواست تعویق بازی‌های برخی تیم ها به راحتی موافقت می شود، اما با درخواست تعویق بازی ما مخالفت می‌کنند!

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار داشت: با همه این اتفاقات بازهم تلاش می‌کنیم و می‌دانیم که تمامی اعضا باشگاه از بازیکنان و کادر فنی تا سایر عوامل تا همین جا نیز از خود گذشتگی کرده اند و از این پس نیز برای شادی دل مردم خراسان و مشهد بازهم به نتایج خوبمان ادامه خواهیم داد و به حواشی کاری نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: هواداران نیز به دور از این مسایل و حواشی، با حمایت خود انرژی مضاعفی به ما منتقل خواهند کرد و با حضور حداکثری خود در بازی با سپید رود رشت نیز این موضوع را بازهم ثابت خواهندکرد. همانطور که گفتم در روزهایی که برخی تیم های خاص با استفاده از رانت های مختلف کار خود را پیش می برند ، باید قدر دان نتایج خوب تیم خودمان باشیم و با حمایت مالک باشگاه، مسئولین استانی و شهری و هواداران، ان‌شالله متحدتر از قبل به مسیر رو به جلو خویش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده مدیرعامل پدیده میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است

تین نیوز

عضو هیئت علمی دانشگاه شریف گفت: مؤسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد برای کمک به کشورهای در حال توسعه راه اندازی شد و بدنه سازمان ملل از نظرات کارشناسی این نهاد آموزشی در تصمیمات خود استفاده می کند. علاوه بر دفاتر مرکزی، این دانشگاه ۱۴ انستیتو دارد که گرفتن مجوز برای این واحد آموزشی نیازمند پیش شرط هایی است. دانشگاه شریف به دنبال کسب مجوز برای راه اندازی انستیتو به منظور بررسی تغییرات اقلیمی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید عباسپور عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به نحوه برگزاری اولین دوره کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری اظهار کرد: با وجود تنش های فراوانی منطقه ای و احتمال درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی، توانستیم با دعوت از اساتید دانشگاهی از ۱۰ کشور، نخستین کنفرانس بین المللی و تاب آوری انرژی و پایداری را در دانشگاه شریف برگزار کنیم.

عباسپور بیان کرد: در اجلاس سال گذشته دبی که در سطوح بالای مدیران اجرایی برگزار شد، بحث هایی در خصوص نحوه عبور از سوخت های فسیلی مطرح شد، برای رسیدن به این مرحله یک دوره گذار تعریف شده است.

وی با اشاره به تاسیس صندوق برای تامین منابع مالی در خصوص بحث انتقال فناوری در این حوزه، عنوان کرد: کشورهای پیشرفته موظف شدند که کشورهای در حال توسعه را در خصوص کاهش مصرف سوخت فسیلی کمک کنند و کشورهای پیشرفته نیز از محل این صرفه جویی انرژی منتفع خواهند شد.

عباسپور ادامه داد: در این کنفرانس بررسی آثار و نتایج بحث تغییرات اقلیمی با همفکری در میان کشورهای منطقه نیز مطرح شد، همکاری در این سطح باعث اثرگذاری اقدامات خواهد شد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: هم زبانی در خصوص یک پدیده در معادلات جهانی باعث توجه بیشتر به موضوع و امکان استفاده از نظرات اساتید متخصص در این بخش خواهد شد.

وی افزود: مؤسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد برای کمک های به کشورهای در حال توسعه راه اندازی شد و بدنه سازمان ملل از نظرات کارشناسی این نهاد آموزشی در تصمیمات خود استفاده می کند. علاوه بر دفاتر مرکزی، این دانشگاه ۱۴ انستیتو دارد که گرفتن مجوز برای این واحد آموزشی نیازمند پیش شرط هایی است.

عباسپور عنوان کرد: در این انستیتوهای مسائل به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد؛ اما در خصوص وضعیت تغییرات اقلیمی هنوز بحثی مطرح نشده، پیشنهاد دادیم که ما به عنوان یکی از انستیتوها مسئله تغییرات اقلیمی را به عنوان یک نهاد مجمع مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: برای دریافت مجوز به منظور راه اندازی انیستیو نیازمند ظرفیت انسانی و اساتید متخصص و صاحب نظر است، بحث های مربوط به تبادل اطلاعات میان دانشگاه های کشور نیز در راستای همین موضوع بوده است.

به گفته وی، برخی از هلدینگ های فعال در حوزه آمادگی خود را برای حمایت از این پروژه را اعلام کردند و بحث حمایت های علمی از سوی سایر دانشگاه ها دیگر می تواند به عنوان پشتوانه این درخواست باشد.

عباسپور بیان کرد: رایزنی های مناسبی با وزارت خارجه و کمیسیون انرژی مجلس و مرکز تحول و پیشرفت  ریاست جمهوری در این خصوص صورت گرفته است و حمایت های این نهادها می تواند نقش مهمی در تسریع دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی انستیو باشد.

این استاد دانشگاهی با اشاره به نقش سازمان های منطقه ای عنوان کرد: سازمان های مانند اکو ظرفیت فراوانی برای گسترش همکاری میان دانشگاه های ایران و منطقه وجود دارد، در همیت راستا تبادل اساتید میان دانشگاه های ایران و  و ۲ دانشگاه از کشور چین آغاز شد.

وی افزود: از دیگر اهداف این کنفرانس کم رنگ کردن تحریم ها، بررسی وضعیت انرژی و تکنولوژی های مربوط به آن بوده است، در این جلسات استفاده از انرژی هایی مانند انرژی هسته ای مورد بحث قرار گرفت که می تواند با پشتوانه علمی مانع از بهانه تراشی های برخی از کشورهای غربی در خصوص ایران شود.

عباسپور ادامه داد: توصیه های یونسکو از دیگر مباحث و پروپوزال های مطرح شده در این کنفرانس بوده است، که در این خصوص تدوین موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقالات فراوانی به این کنفرانس ارسال شد، عنوان کرد: مقرر شد این کنفرانس هر دو سال یکبار به میزبانی دانشگاه های منطقه برگزار شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است