Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:24:50 GMT

12 حزب همدان مجوز دفاتر شهرستانی گرفتند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۱۹۴

12 حزب همدان مجوز دفاتر شهرستانی گرفتند

همدان - ایرنا - مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری همدان گفت: 12 حزب امسال در این استان مجوز راه اندازی دفاتر شهرستانی (فرعی) را دریافت کردند.

ابوالقاسم الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز راه اندازی 6 دفتر حزب فرعی متعلق به اصلاح طلبان، چهار دفتر فرعی اصولگرایان و 2 دفتر فرعی احزاب مستقل صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بر این اساس فعالیت دفاتر فرعی احزاب تدبیر و توسعه، سازمان معلمان ایران، مجمع ایثارگران، پیشرو اصلاحات، همبستگی دانش آموختگان و اتحاد ملت ایران امسال آغاز شد.
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان ادامه داد: همچنین دفاتر فرعی حزب مستقل و اعتدال، کانون مهستان، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جامعه فاطمیون، جامعه جوانان متحد اسلامی و جامعه اسلامی کارگران در همدان دایر شد.
الماسی بیان کرد: درخواست ایجاد دفاتر شهرستانی برای احزاب، در استان بررسی و مجوز آنها توسط فرمانداری ها صادر می شود.
وی اضافه کرد: بر این مبنا متقاضیان راه اندازی دفاتر فرعی و شهرستانی باید معرفی نامه از دبیرکل حزب به فرمانداری، اساسنامه، مرام نامه و مدارک هویتی را ارائه دهند.
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان گفت: فرمانداری ها یک هفته مهلت دارند مدارک را بررسی کرده و مجوز فعالیت دفاتر شهرستانی را صادر کنند.
الماسی اظهار داشت: برخی از احزاب از جمله تدبیر و توسعه، جامعه جوانان متحد اسلامی، سازمان معلمان ایران، جامعه اسلامی کارگران و حزب همبستگی دانش آموختگان خواستار راه اندازی شعب استانی بودند.
وی ادامه داد: به منظور راه اندازی شعب استانی، علاوه بر مدارک یاد شده برای راه اندازی دفاتر فرعی، ارائه تصویر پروانه فعالت حزب که از سوی وزارت کشور صادر شده و معرفی نامه دبیرکل برای استاندار، الزامی است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: پس از دریافت مدارک مورد نیاز برای راه اندازی شعب استانی احزاب، مدارک تحویل دبیرخانه کمیسیون ماده 10 برای صدور مجوز می شود.
الماسی بیان کرد: همچنین طبق قانون جدید برای صدور مجوز فعالیت دفاتر فرعی نیازی به استعلام نیست اما برای شعب استانی از سه مرجع انتظامی و امنیتی استعلام صورت می گیرد.
وی افزود: مجوز راه اندازی دفاتر فرعی صادر شده اما هنوز دبیرخانه کمیسیون ماده 10 برای راه اندازی شعب استانی در همدان مجوزی ارائه نکرده و پرونده همچنان در حال بررسی است.
40 عنوان حزب در همدان فعال هستند که با در نظر گرفتن دفاتر فرعی شمار آنها به 60 مورد می رسد.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی استانداری احزاب سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص‌الائمه اظهار کرد: تکمیل طرح آبرسانی از چشمه هفتیان به شهر تفرش به عنوان یکی از طرح‌های آبرسانی بزرگ و ملی در راستای رفع مشکل کم آبی شهر تفرش و ۴۰ روستا با اعتبار تخصیص یافته که از محل سفر هیأت دولت به استان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این ابَرپروژه هزینه شده است.

استاندار مرکزی گفت: این طرح آبرسانی به لحاظ توپوگرافی خاص منطقه از پیچیده‌ترین طرح‌های عمرانی است که هدف از اجرای آن انتقال ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب (۱۰۰ لیتر برثانیه برای تأمین آب شرب تفرش و ۵۰ لیتر بر ثانیه برای روستاهای اطراف) است.

مخلص الائمه افزود: طول خطوط اصلی طرح آبرسانی به شهرستان تفرش و روستاهای مسیر از چشمه هفتیان ۶۵ کیلومتر و طول خطوط فرعی ۱۰۰ کیلومتر است.

وی از اجرای طرح انتقال آب به تفرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح ۲۸ باب مخزن ذخیره به ظرفیت کل ۱۵ هزار و ۹۱۰ متر مکعب از جنس بتن آرمه، هشت ایستگاه پمپاژ شامل چهار ایستگاه خط اصلی و چهار ایستگاه خط فرعی پیش‌بینی شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: برق‌رسانی برای این طرح به طول حدود ۶۵ کیلومتر و از مناطق صعب‌العبور با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

کد خبر 6096072

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد