Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@12:12:55 GMT

استیضاح رئیس جمهور کار تبلیغاتی است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۳۱۲

رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس با بیان اینکه این یک کار تبلیغاتی است، گفت: این عده در مجلس با همه چیز مخالفت می کنند، ما به خاطر احترام به مجلس نمی خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.به گزارش بلاغ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز‌(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور، اظهار داشت: این کار تبلیغاتی است و فراکسیون های مختلف مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عده در مجلس با همه چیز مخالفت می کنند، ما به خاطر احترام به مجلس نمی خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.

واعظی در پاسخ به سوالی پیرامون عملکرد صداوسیما، گفت: من از صداوسیما تشکر می کنم اما عده ای در صدا و سیما جناحی برخورد می کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند دولت با افزایش قیمت دلار قصد فشار به مجمع برای تصویب پالرمو را دارد،گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نمی کند. مجمع دارد کار درستی می‌کند که برروی این مساله کار می کند. ما به دنبال جنگ نیستیم چراکه الان فضا بر روی جنگ های روانی است، باید فضا را آرام کنیم.

وی همچنین در خصوص گرانی ها و معیشت مردم، گفت: مساله معیشت مردم یکی از اولویت های اصلی رییس جمهور است، برای گوشت دستور داده شده و خرید ها انجام شده است.

واعظی تصریح کرد: چینی ها، هندی‌ها و روس‌ها ابراز علاقه کرده‌اند که به کانال مالی اروپا بپیوندند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد