Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین بازار تخصصی خانواده در جنوب کشور، در مرکز شهر شیراز ایجاد شده و طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد.

«محمدرضا دیهیمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سپهر فارس گفت: بازار مادر و کودک شیراز، با استفاده از معماری اصیل ایرانی و اقتباس از مجموعه ارگ کریمخانی طراحی و احداث شده و در برگیرنده مجموعه‌ای تفریحی، تجاری، فرهنگی و هنری با محوریت خانواده بویژه مادر و کودک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیهیمی اضافه کرد: پروه مشیر در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع با زیربنای 80 هزار مترمربع دارای 900 واحد پارکینگ، 320 واحد تجاری، بام سبز و هایپرمارکت است.

او اضافه کرد: این پروژه  از نظر هندسی در مرکزی‌ترین نقطه شیراز که محل خرید سنتی افراد محسوب می‌شود قرار دارد و کل هزینه احداث آن با شرایط امروز، 2 هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون 70 درصد آن هزینه شده است. فاز اول این پروژه در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد؛ در سال 99 نیز پروژه طبق زمانبندی تکمیل خواهد شد./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت