Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:40:52 GMT

انتقاد عجیب پیکه از داوری‌ها به نفع رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۳۵۵

انتقاد عجیب پیکه از داوری‌ها به نفع رئال مادرید

مدافع بارسلونا از قضاوت‌هایی که به نفع تیم‌های مادریدی تمام می‌شود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون بدون گل مساوی کرد. جرارد پیکه پس از بازی گفت: تیم بهتر شده اما باید بهتر از این کار کنیم. موقعیت سازی کردیم و مشخص است که نتوانستیم گلزنی کنیم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این موضوع مرا نگران نمی‌کند. بازیکنانی که در خط حمله در اختیار داریم در طول دوران بازی نشان دادند که می‌توانند گل‌های زیادی به ثمر برسانند. بالاخره توپ وارد دروازه خواهد شد. لوییس سوارس همیشه برای ما گل‌های زیادی زده و باز هم این اتفاق خواهد افتاد.

مدافع بارسلونا افزود: من سال‌هاست در بارسلونا هستم، همیشه در فوریه و مارس کمی افت می‌کنیم. در سه، چهار بازی این موضوع مشاهده می‌شود. حتی در دوران پپ گواردیولا هم این اتفاق می‌افتاد. باید تحمل کرد و سعی کنیم که بهترین نتایج را به دست آوریم.

پیکه در ادامه به قهرمانی بسکتبال بارسلونا در جام حذفی که با پیروزی برابر رئال مادرید به دست آمد، اشاره کرد و گفت: احساس غرور می‌کنم. آنها بخت نخست نبودند اما توانستند در مادرید جام قهرمانی را بالای سر ببرند. آنها مانند گلادیاتور برابرقهرمان اروپا بازی کردند. داوران اشتباه می‌کنند. ابتدا به نفع مادرید می‌گیرند و سپس به نفع بارسا. اگر داوران اشتباه نکنند عناوین را بارسلونا فتح می‌کرد. بقیه مسائل تنها حاشیه‌سازی است تا قهرمانی بارسلونا را کم‌رنگ کنند.

مدافع اسپانیایی درباره تیم‌های مادرید و داوری‌ها گفت: همیشه در سال‌های اخیر این اتفاق در بسکتبال و فوتبال اتفاق افتاده است. آنها به واندا متروپولیتانو می‌روند و داوران به آنها کمک می‌کنند. سپس همه سکوت می‌کنند. اغلب این کار را می‌کنند. خوشبختانه تیم‌های بیشتری ندارند چون در آن صورت باید در هندبال، هاکی و ... از این موضوع ضرر می‌دیدیم. استراتژی مادریدی‌ها همین است و باید به آن عادت کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیکه بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس