Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:18:40 GMT

وزیر ورزش میهمان ویژه تمرین ملی پوشان بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۴۱۶

وزیر ورزش میهمان ویژه تمرین ملی پوشان بسکتبال

تهران - ایرنا - «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن بسکتبال آزادی نظاره گر تمرین ملی پوشان شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، طبق اعلام قبلی وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه تمرین امروز تیم ملی بسکتبال بود.
ملی پوشان بسکتبال ایران که فردا پنجشنبه در اولین دیدار خود از پنجره ششم انتخابی جام جهانی میزبان ژاپن هستند، ظهر امروز جلسه تمرینی خود را با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای تمرین ملی پوشان بسکتبال به وزیر ورزش خوش آمد گفتند و سپس به تمرین های خود پرداخته و در قالب دو تیم تمرین های دفاع و حمله را در دستور کار قرار داد.
بازیکنان تیم ملی در این تمرین یک پیراهن تیم را که به امضای آنها رسیده بود به وزیر ورزش هدیه کردند.
«آرن داوودی» کاپیتان تیم ملی خطاب به وزیر ورزش اعلام کرد که امیدوار است وزارت ورزش پاداشی برای بسکتبالیست ها در نظر بگیرد تا این تیم با انگیزه بیشتری پا به رقابت ها بگذارد.
وزیر ورزش و جوانان نیز خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: به همه زحمت کشان بسکتبال خسته نباشید می گویم. قهرمانی در بازی های آسیایی را در عین ناباوری از دست دادیم؛ باور ما این بود که می توانید قهرمان شوید اما نشد. این باور را داریم که جزء دو تیم اول آسیا هستیم و فکر می کنم بعد از والیبال زمان آن فرا رسیده تا بسکتبال هم پایش را فراتر از آسیا بگذارد.
وزیر ورزش ادامه داد: این توانایی و ظرفیت را در بسکتبال می بینیم و می دانیم که بسکتبال می تواند خودش را نشان دهد و جزء خوب های جهان باشد؛ امیدواریم فردا برنده باشید و انشالله در برابر استرالیا هم این اتفاق بیفتد البته کار در آن مسابقه سخت است.
وی افزود: این پتانسیل را دارید در جهانی هم مسابقات خوبی انجام بدهید. ما هم حمایت می کنیم تا شرایط بهتر فراهم شود.
سلطانی فر در پایان درباره درخواست کاپیتان تیم ملی مبنی بر پاداش وزارت ورزش برای صعود به جام جهانی گفت: شما انشالله فردا صعود را قطعی کنید ما هم تلاش می کنیم که محقق شود.
ورزشی*ع_ح*3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال تيم ملي وزير ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی‌احترامی به بانوان در ورزشگاه‌ها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دستوری به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند. در نامه هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس، باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقه‌مند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید کرده‌ام ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید