Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بیرجند با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ نماز در دانشگاه‌های استان گفت: ‌دانشگاه در تولید علم و پژوهش، تربیت نسل متعهد را باید دنبال کند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد خامسان پیش از ظهر امروز در نخستین همایش نماز، هویت و جوانان اظهار داشت: باید سعی کنیم فرهنگ نماز در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه والدین نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند گفت: تربیت دینی و نهادینه کردن آن از خانواده  شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه تربیت دینی در دانشگاه و مدارس نیز نقش اساسی دارد عنوان کرد: توجه به اصل برپایی نماز ما را از منکرات دور می‌کند.

خامسان گفت: در دانشگاه تولید علم و پژوهش داریم اما نسل متعهد را باید تربیت کنیم و اگر شخصی متعهد در دانشگاه تربیت شود مشکلات جامعه و دانشگاه نیز رفع خواهد شد و امیدواریم حداقل سالی یک بار این گونه همایش‌ها در دانشگاه بیرجند برگزار شود.

ارسال 109 مقاله به همایش ملی نماز، جوانان و هویت

مسئول علمی نخستین همایش ملی نماز، جوانان و هویت نیز در این مراسم بیان کرد: اگر مجاهدت شهدا در طول تاریخ نبود امروز ما در جایگاه دینی و علمی قرار نداشتیم.

سیدهادی حسینی با بیان اینکه پیشنهاد کننده این همایش جوانان دانشجو بودند و مشوق ما شدند که در راه نماز گام برداریم افزود: متفکرین غربی که اعتقادی به نماز ندارند تحقیق کردند که نماز همه انرژی‌های منفی وجودی انسان در مقابل خدا را دفع می‌کند.

وی گفت: برای برگزاری این همایش بیش از 40 جلسه عمومی و خصوصی برگزار شده و موضوعات این همایش در چهار محور روانشناسی، اخلاقی، عرفانی و اجتماعی بوده است.

مسئول علمی نخستین همایش ملی نماز، جوانان و هویت با بیان اینکه 157 نفر در این همایش شرکت کردند گفت: 109 مقاله به دبیرخانه نماز ارسال شده است و 21 نفر از اساتید مقالات را داوری کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: 27 مقاله به صورت پوستر و 21 مقاله تحت کتابی به چاپ خواهد رسید و 31 مقاله روانشناسی، 13 مقاله عرفانی، 35 مقاله اجتماعی و 31 مقاله اخلاقی در مجموع به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد