Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:30:21 GMT

مدرن سازی گذرگاه مرزی کاپی کوی با ایران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۹۱۶

مدرن سازی گذرگاه مرزی کاپی کوی با ایران

گذرگاه مرزی «کاپی کوی» در استان وان پس از بازسازی در خدمت مسافران ترکیه‌ای و ایرانی قرار گرفت. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ بین الملل دیپلماسی ایران ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گمرک «کاپی کوی» در استان وان ترکیه که بزرگترین گذرگاه مرزی با ایران است، پس از بازسازی، فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مدرن سازی گذرگاه «کاپی کوی» با اختصاص بودجه 100 میلیون لیری در زمینی به مساعت 63 هزار مترمربع و در عرض سه ساله بازسازی شده و یکی از مدرن ترین گذرگاه‌های کشور است.

این گمرک با فروشگاه‌های بدون تعرفه گمرکی، انبار، سیستم کنترل و تست خودروها، دستگاه ایکس ری، سالن مسافران و دیگر امکانات تفریحی و اجتماعی در خدمت مسافران خواهد بود.

آغاز به کار یک پایانه جدید بین ایران و ترکیه

پس از ساخت و تجهیز این گذرگاه، ورود گردشگران ایران نیز از دروازه مرزی جدید آغاز شد.

«فاروق بینار» معاون هیئت مدیره اتاق صنعت و تجارت وان در مصاحبه با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: این گذرگاه مرزی، وان را به ایران و ترکیه را به شرق وصل می‌کند. تجهیز این دروازه از 50 سال پیش در دستور کار قرار داشته است.

وی افزود: اعتقاد داریم که بازسازی این گذرگاه و هزینه‌های انجام شده برای آن بازگشت اقتصادی خوبی برای منطقه و استان ما خواهد داشت. ساخت این گمرک به طرف ایرانی نیز برای ساخت گذرگاهی مانند آن انگیزه می‌دهد و امیدواریم مانند این طرف مرز، گذرگاه موجود در سمت ایران (گمرک رازی در شهر خوی) نیز تسهیلات لازم را ایجاد کند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین