Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶ را حین سرقت شناسایی کرده و پس از تعقیب و گریز طولانی موفق به بازداشت وی شدند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر بازداشت سارق ایربگهای پژو 206 طی یک تعقیب و گریز بامدادی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت 5 بامداد امروز (یکم اسفند) مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد حین گشت‌زنی در خیابان فکوری به راکب یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شده و در بررسی اولیه متوجه شدند وی در حال سرقت از یک دستگاه خودروی پژو 206 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پلیس پایتخت ادامه داد: به سرعت مأموران کلانتری یوسف‌آباد برای بازداشت این سارق وارد عمل شده که وی متواری شد، تعقیب و گریز پلیس با سارق فراری ادامه داشت و مأموران در حین تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده تا در نهایت این سارق تعادل خود را از دست داد، به زمین خورد و مأموران پلیس در محدوده کلانتری 112 ابوسعید موفق به بازداشت وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی وسایل همراه سارق موفق به کشف دو کوله، تعدادی ایبرگ خودرو 206، چاقو، اسپری اشک‌آور و سایر لوازم که در سرقت استفاده می‌شد، شدند.

به گفته کارخانه، تاکنون 12 شاکی این متهم شناسایی شده و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

متهم این پرونده نیز با بیان اینکه نحوه سرقت را از طریق اینستاگرام آموزش دیده،گفت: حدود 15 ثانیه با پیچ‌گوشتی اقدام به تخریب شیشه پژو 206‌های سفید رنگ کرده و سپس ایربگ آنها را سرقت می‌کردم.

کشف "مشروبات الکلی لاکچری" با قطعات و روکش طلا + تصاویر

انتهای پیام/

تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶تعقیب و گریز بامدادی پلیس با سارق ایبرگهای پژو ۲۰۶ R1370/P/S2,21,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ در این شهرستان خبر داد.

علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت در اشنویه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و در تداوم طرح‌های امنیت محله محور با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در عملیاتی ضربتی، دو نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

توکلی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و روانه زندان شدند.

کد خبر 751859

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل