Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@12:10:59 GMT

رمز گشایی از انتخاب فغانی به عنوان داور پشت دروازه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۵۳۵

انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور پشت دروازه پدیده – سپیدرود نه تنها مورد ناراحتی داور بازی رده بندی جام جهانی 2018 نشده است بلکه اعلام کرده با رضایت کامل به مشهد می رود.

به گزارش "ورزش سه"، طبق قانون تنها داور وسط می تواند به عنوان داور پشت دروازه انتخاب شود. بعد از اینکه کمیته داوران تصمیم به استفاده از داور پشت دروازه در بازی های لیگ برتر می گیرد داوران شاخص لیگ برتری به کمیته داوران پیشنهاد می دهند که از ده داور دسته اولی که در تعطیلات زمستانی به ترکیب داوران اضافه شدند به عنوان داور پشت دروازه استفاده کند که این پیشنهاد از سوی اعضای کمیته رد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه انتخاب برخی از داوران اسمی به عنوان داور پشت دروازه در بازی های هفته های اخیر موجب ناراحتی آنها می شود و حتی یکی از آنها به شوخی خطاب به کمیته داوران می گوید پشت دروازه آنقدر سردمان می شود که از سرما به خود می لرزیم.

بعد از این اعتراض ها کمیته داوران تصمیم می گیرد علیرضا فغانی را به عنوان داور پشت دروازه بازی پدیده – سپیدرود انتخاب کند تا نشان دهد در انتخاب داوران پشت دروازه هیچ داوری استثنا نیست. وقتی علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور ایران و داور بازی رده بندی جام جهانی 2018 حاضر شده به عنوان داور پشت دروازه در بازی های لیگ برتر کار کند طبیعتا دیگر هیچ داوری بعد از قرار گرفتن در این موقعیت نباید به سیاست گذاری کمیته داوران اعتراض کند.

گفتنی است انتخاب داوران لیگ برتری به عنوان داور پشت دروازه البته از نظر درآمدی به سود آنهاست چون کمیته داوران برای داور پشت دروازه هم دستمزد در نظر می گیرد. قرار است تا زمان راه اندازی سیستم VAR در بازی های لیگ برتر داوران پشت دروازه مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا فغانی داور پشت دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏