Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:10:28 GMT

پایان مسابقات کیوروگی انتخابی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۵۸۷

پایان مسابقات کیوروگی انتخابی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مسابقات آزاد قهرمانی کیوروگی انتخابی تیم نونهالان استان در بخش دختران برگزار شد.

این مسابقات به منظور شناسایی برترین های استان با حضور ۱۵۳ تکواندوکار از شهرستان های مشهد، نیشابور، گلبهار، چناران، سرخس، تربت حیدریه، تربت جام و قوچان در رده کمربند سبز-آبی و قرمز-مشکی در سالن آقا مصطفی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده کمربند سبز-آبی در وزن سوم، کیمیا خادمی و فاطمه بندانی، در وزن چهارم ، زهرا خاکپور و فاطمه مصباح، در وزن پنجم، کیمیا خادمی وفاطمه بندانی به ترتیب اول و دوم شدند، همچنین در وزن ششم، معصومه اصغری و سعیده مرادی، در وزن هفتم، فاطمه غفوری و ستاره ممتاز درگاهی، در وزن هشتم اسما خوشدل و مهشید جدیدی، در وزن نهم، زهرا گلاوی و زهرا هودانلو، در وزن دهم، مطهره علیزاده و فاطمه محمد پور به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در رده کمربند قرمز-مشکی و در وزن دوم مبینا خاکزادی و اسما سلیمانی، در وزن سوم، نسیم رجبی و مهشید نیرومند، در وزن چهارم، مبینا مهدوی پارسا و آیناز مختاری، در وزن پنجم ، اسما غریب زاده و ریحانه راعی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در وزن ششم، ریحانه امام دادی و فاطمه گلمکانی، در وزن هفتم، حدیثه یوسفی و مهلا ایزدی، در وزن هشتم مائده رنگرز زاده و سید محدثه موسوی و در وزن دهم، آیسا رضایی و فاطمه زارعی به ترتیب اول و دوم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب تربت جام خراسان رضوی مشهد وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود