Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@12:28:54 GMT

◄ پرواز تهران-یاسوج نباید انجام می‌شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۲۸۱

◄ پرواز تهران-یاسوج نباید انجام می‌شد

تین‌نیوز | 

کمیسیون در مورد حادثه پرواز تهران-یاسوج دو گزارش تهیه‌کرده است. محمدرضا ‌رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران با اعلام این خبر گفت: یکی از آنها در صحن قرائت شد و دیگری بیش از چهار ماه است که به هیئت‌رئیسه تحویل داده‌شده؛ اما متأسفانه هنوز قرائت نشده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رضایی‌کوچی در سالگرد حادثه پرواز تهران-یاسوج درباره بررسی این حادثه در کمیسیون عمران گفت: کالبدشکافی اساسی درباره شرکت هواپیمایی آسمان و اتفاقات و دلایل بروز حادثه انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص اینکه بازماندگان حادثه گلایه‌های بسیار دارند و از مسئولان قضایی می‌خواهند که با مسببان اصلی برخورد شود، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری و بیمه‌ها موظف هستند نسبت به پرداخت دیه به بازماندگان حادثه اقدام کنند. اگر هم مشکلی در حقوق بازماندگان وجود دارد، قوه قضائیه باید به این مسئله ورود کند.

رضایی‌کوچی تأکید کرد: دستگاه قضایی حتماً باید با متخلفان حادثه برخورد کند البته دادستانی بسیار دقیق در این حادثه ورود کرده و متخلفان مشخص‌شده‌اند.

او درباره نتیجه گزارش این کمیسیون درخصوص حادثه پرواز تهران-یاسوج عنوان کرد: نظر ما این است که این پرواز نباید انجام می‌شد و کار اشتباهی صورت‌گرفته است و شرکت هواپیمایی آسمان نباید اجازه پرواز را می‌داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کمیسیون عمران پرواز تهران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد