Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@07:46:50 GMT

برگزاری همایش دانش‌آموزان حافظ جزء سی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۳۴۹

برگزاری همایش دانش‌آموزان حافظ جزء سی در کرمانشاه

محبت صیادیان، کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری همایش دو هزار نفری دانش‌آموزان دختر حافظ جزء سی در استان خبر داد.
وی گفت: این همایش روز 15 اسفندماه در سالن تقوا شهر کرمانشاه و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس دفتر قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم دانش‌آموزانی که دوبخش از این جزء را حفظ کرده‌اند در این همایش شرکت می‌کنند.
صیادیان اظهار کرد: یکی از اهدافی که برگزاری این همایش دنبال می‌کند اطلاع‌رسانی درخصوص طرح ملی حفظ جزء سی قرآن و معرفی بهتر آن به جامعه است.
وی عنوان کرد: این همایش ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی نواحی سه‌گانه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی برگزاری همایش دانش آموزان دختر دو هزار نفری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان