Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز وارد استان یزد می‌شود و در ابتدای سفر خود، پروژه‌های عمرانی دانشکده معماری دانشگاه یزد را افتتاح می‌کند.

محمدصالح اولیا بیان کرد: وی امرز همچنین با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو می‌کند و سپس با حضور در پارک علم و فناوری یزد، از چند شرکت دانش بنیان بازدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مراسم سی‌امین سال تاسیس دانشگاه یزد نیز فردا، پنج‌شنبه در سال دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

اولیا از رونمایی کتاب تاریخچه دانشگاه یزد در این مراسم خبر داد و افزود: تمبر یادبود سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه یزد به امضای وزیر علوم، استاندار یزد و دیگر مهمانان این مراسم خواهد رسید.

وی یادآور شد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و فناوری سایت اصلی دانشگاه یزد، بازدید از دانشگاه‌های اردکان و میبد و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور وزیر علوم در یزد برگزار می شود.

کد خبر 4548018

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه یزد وزیر علوم یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است