Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان از راه اندازی کانون های خادمیاری در عرصه های مختلف، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان؛ «سید حسین علوی» در آیین راه اندازی کانون های خادمیاری استان گلستان اظهار داشت: خادمیارانی که در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده اند باید عرصه های خدمتی خود را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان افزود: در اواخر فروردین ماه، اولین همایش خادمیاران رضوی استان گلستان با حضور سرشبکه ها و مسئولان استانی و مدیران آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد و از کانون های برتر این استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

علوی تصریح کرد: ما بنا نداریم تنها علم آستان قدس رضوی را در راستای خدمت به مردم برافراشته نماییم بلکه مقید هستیم که همه دستاگاهها و ارگان ها با همکاری آستان قدس رضوی خدمت به مردم و محرومین را اجرایی نمایند.

 

وی تاکید کرد: خادمین امام رضا (علیه السلام) علاوه بر خدمت در حرم مطهر رضوی باید ادامه کشیک کاری خود را در استان محل سکونت خود و در راستای خدمت به محرومین انجام دهند.

 

در پایان این مراسم احکام رابطین شهرستان های استان و مسئولان کانون های آستان قدس رضوی در استان گلستان و همچنین احکام مسئولیت کانون های محله ای آستان قدس رضوی به افراد مسئول اعطاء گردید.

 

پایان پیام/643

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان اردبیل استان بوشهر انقلاب به روایت هنر بیانیه گام دوم انقلاب مجلس حادثه تروریستی جشنواره قرآنی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت