Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@05:21:47 GMT

◄ مدیرعامل ایرانسل بعد 14 تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۴۲۲

◄ مدیرعامل ایرانسل بعد 14 تغییر کرد

تین‌نیوز |  مدیرعامل ایرانسل تغییر کرد و دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. پیش از این قریب به 14 سال مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل بود.  علیرضا قلمبر دزفولی از ابتدای راه‌اندازی پروژه ملی ایرانسل، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مشغول به کار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز نخستین روز اسفند سال 1397، پس از  تشکیل جلسه هیئت مدیره ایرانسل رحمت‌اله صادقیان به عنوان رئیس هیئت مدیره و دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن عباسی آرند فارغ التحصیل رشته مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است.

پیش از این قریب به 14 سال علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل بود.  علیرضا قلمبر دزفولی از ابتدای راه‌اندازی پروژه ملی ایرانسل، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مشغول به کار شد.

ایرانسل در دوره مدیریت مهندس علیرضا قلمبر دزفولی برای نخستین بار در ایران خدمات اینترنت همراه نسل‌های  2.5G و 2.75G و خدمات اینترنت ثابت WiMAX و TDD-LTE را ارائه کرد. هم‌چنین پس از دریافت پروانه ارتقا شبکه به نسل‌های بالاتر در سال 1393، گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه نسل‌های 3G و  4G/LTE را ایجاد کرد و در شهریورماه 1396 نخستین آزمایش شبکه کامل 5G ایران را انجام داد.

ایرانسل در دوره مدیرعاملی مهندس علیرضا قلمبر دزفولی از سوی وزرای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور پیش‌رو در کسب رضایت مشتری» و  «بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران» شناخته و معرفی شد.

پیش از این روابط عمومی ایرانسل در خبری اعلام کرده بود که دکتر بیژن عباسی آرند عضو هیئت مدیره ایرانسل شده‌ است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اینترنت روابط عمومی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)