Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: فوتبال ایران گلرهای شایسته‌ای دارد که امیدوارم لژیونر شدن را تجربه کنند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: پرسپولیس تیم پرقدرتی است، ولی بچه‌های ما در ورزشگاه ازادی خوب جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال در ضربات پنالتی همه چیز 50-50 است و در نهایت پرسپولیس برد و به نیمه نهایی رفت. ما این بازی را فراموش کردیم و حالا به بازی روز جمعه برابر سپیدرود فکر می‌کنیم.

وی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در مورد اینکه آیا علیرضا بیراوند را بهترین دروازه‌بان ایران می‌داند یا خیر، گفت: بیرانوند در جام جهانی و جام ملت‌ها نشان داد که در سطح بالایی قرار دارد. در این سال‌ها با گلرهایی مثل اخباری، نیازمند، مظاهری و ... کار کردم که آنها هم کیفیت خوب خودشان را نشان دادند. فوتبال ایران گلرهای شایسته‌ای دارد که امیدوارم لژیونر شدن را تجربه کنند. همیشه رقابت بین دروازه‌بان‌ها وجود دارد و هر گلری غفلت کند جا می‌ماند.

مربی دروازه‌بان‌های پدیده شهرخودرو با اشاره به اعتراض سرمربی و مالک این باشگاه در مورد فشردگی مسابقات عنوان کرد: ما اگر حرف بزنیم یا اعتراض کنیم، شاید برخی بخواهند فرافکنی کنند. یادم می‌آید که بازی استقلال و پدیده را به تعویق انداختند، آنهم بدون موافقت ما. اگر قرار است چنین تصمیم‌هایی گرفته شود، بهتر است عدالت برقرار شود. امیدوارم فشردگی مسابقات برای تیم‌های پرطرفدار هم باشد.

یحیی گل‌محمدی: برنامه‌ریزی سازمان لیگ بودار است و فتاحی و همکارانش پاسخگو باشند!

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده خراسان یحیی گل محمدی پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است