Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:58:32 GMT

سیره شهدا الگوی اخلاقی ورزشکاران است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۸۴۰

سیره شهدا الگوی اخلاقی ورزشکاران است

همدان – ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: سیره شهدا الگوی اخلاقی برای جوانان به ویژه ورزشکاران است و باید راه و رسم آنها سرلوحه زندگی قرار داد.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهیدان شهیدان رضا و علی اکبر عمادی و شهید محمد صادق احمدی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، اظهار داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امروز اقتدار و صلابت کشورمان مرهون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است و باید قدردان رشادت و جانفشانی این عزیزان باشیم.
جهانشیر اضافه کرد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام اقدام بزرگی را انجام دادند، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای ملت است.
وی یادآور شد: تا زمانیکه که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
شهید محمد صادق احمدی در 17 سالگی به شهادت نایل آمد و پیکر پاک این شهید گرانقدر 10 روز بعد یعنی چهاردهم مرداد ماه سال 1367 در روستای قلعه اخلاص پس از آخرین وداع اهالی روستا و همکاران جهاد سازندگی و همرزمانش به خاک سپرده شد.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ما و شهدا مديركل ورزش همدان خانواده شهداي ورزشكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر شنبه در حاشیه یادواره شهدای روحانی در بهشهر با بیان اینکه هر اقتداری که وجود دارد به برکت خون شهیدان است، گفت: اقتدار رهبر و امت ما نیز به برکت شهدا است.

وی‌گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست و برای دین جان و مال خود را نیز فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت نشان داده که در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از دین خود آمادگی دارد و جان فدا می‌کند، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: روحانیت در این دوران هم رزمنده بود هم رزمنده پرور و پشتیبان بودند و رزمنده‌ها بیش از آنکه به ما نگاه کنند به عمل ما نگاه می‌کنند.

وی‌گفت: برگزاری یادمان و کنگره شهدا فقط تکریم شهیدان نیست بلکه ادامه راه و موفقیت‌های ما همگی به برکت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز رهبر ما با قدرت بر دشمن می‌خروشد و رزمندگان ما با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند و عزت و اقتدار ما به برکت خون شهیدان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بوده است، گفت: تبلیغات فرهنگی روحانیان در جبهبه‌های رزم به عنوان رزمنده و جنگنده حضور داشتند برای ارتقای معنویت و روحیه دادن به رزمندگان بسیار مفید و مؤثر بوده است.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان معنویت فعالیت می‌کردند گفت: بر پایه شهدا نوعی جهاد است و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا به ویژه علما و روحانیون برای ما و جامعه سازنده است.

کد خبر 6096497

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم