Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی نفت اعلام کرد : دومین عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‎الملل بورس انرژی در تاریخ ۶ اسفند انجام می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از بازار سرمایه، یک مقام مسوول در شرکت ملی نفت ایران گفت: در این مرحله یک میلیون بشکه میعانات گازی در محموله های ۳۵ هزار بشکه ای با قیمت ۶۲.۷۶ دلار به ازای هر بشکه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید تبیانیان با بیان اینکه در این دوره عرضه میعانات گازی یک تسهیل جدید ایجاد شده است، افزود: در این مرحله مشتریان مهلت دارند تا ۱۰ روز مانده به بارگیری کشتی مورد نظر برای جابجایی محموله را به واحد عملیات فرآورده امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران معرفی کنند؛ این در حالی است که در اطلاعیه های پیشین خریدار بعد از انجام معامله تا ۲۰ روز باید کشتی مورد نظر را معرفی می کرد که در غیر این صورت معامله فسخ می شد اما در اطلاعیه جدید این مساله تسهیل شده است.

به گفته این مقام مسوول، بارگیری محموله میعانات گازی در عسلویه و یا از طریق انتقال کشتی به کشتی در پایانه خارک انجام خواهد شد؛ همچنین محدودیتی در مقصد ارسالی محموله وجود ندارد. وی با بیان اینکه شرایط تسویه مشابه عرضه نفت است، اظهار کرد: پیش پرداخت ۶ درصد و امکان تسویه ۱۰۰ درصد ریالی از ویژگی های این عرضه است. همچنین مدت تسویه حساب از زمان بارگیری ۹۰ روز تعیین شده است.

سعید تبیانیان همچنین از فروش ۳۵ هزار بشکه نفت خام سبک با قیمت ۵۲.۲۵ دلار به ازای هر بشکه در عرضه روز گذشته (۲۹ بهمن) در رینگ بین‌الملل بورس انرژی خبر داد. وی در پایان تاکید کرد: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‌های فروش نفت، عرضه منظم نفت خام سبک و میعانات گازی در بورس انرژی طبق برنامه به صورت هفتگی ادامه خواهد یافت.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It5

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی