Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان خواستار ایجاد ثبات بیشتر در بازار شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان سمنان بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار تأکید کرد و اظهار داشت: فرمانداران باید با حساسیت بیشتری بازار را رصد و متناسب با آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت قیمت در فروشگاه‌های سمنان قابل قبول نیستدر آستانه نوروز نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف بیشترمی‌شوداعتراض به رأی تعزیرات در پرونده بزرگ قاچاق لوازم خانگی/لزوم شفاف‎سازی ابهامات از سوی نهادهای نظارتی+سند

وی با بیان اینکه فرمانداران باید اتفاقات بازار را در شهرستان‌های خود رصد کنند تصریح کرد: نظارت بر بازار به ویژه در ایام منتهی به پایان سال و خرید شب عید باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بر ضرورت دخالت بیشتر ستاد تنظیم بازار استان در بازار عرضه کالاهای اساسی تأکید و خاطرنشان کرد: تصمیمات ستاد تنظیم بازار باید به گونه‌ای اتخاذ شود که خروجی و برون‌داد آن به نفع مردم باشد.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار گفت: باید هرچه زودتر آشفتگی و تلاطمی که در این چند ماه‌اخیر در بازار ایجاد شده پایان یابد.

عسگری با بیان اینکه استانداری سمنان به موضوع گرانی‌ها در بازار ورود پیدا کرده از مسئولان ذی‌ربط خواست که گزارش اکیپ گشت‌های خود را به‌صورت روزانه به استانداری ارسال کنند.

وی از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به عنوان راه‌حل مناسبی برای کنترل قیمت‌ها نام برد و افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها سبب ایجاد رقابت بیشتر بین عرضه‌کنندگان و کاهش قیمت‌ها می‌شود. ضمن اینکه باید توجه لازم صورت گیرد تا در برپایی نمایشگاه‌ها تداخل در عرضه کالاها صورت نگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر گفت: متأسفانه قیمت فروش مرغ در استان سمنان بیش از برخی استان‌ها است و این در حالی است که استان سمنان بخش قابل توجهی از مرغ مازاد تولیدی خود را به دیگر استان‌ها ارسال می‌کند.

وی با بیان اینکه باید برای این اختلاف قیمت تمهیدی اندیشیده شود گفت: در زمینه عرضه گوشت قرمز هم باید تلاش شود که بازار ثبات داشته باشد تا از افزایش قیمت در این بخش نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟

قیمت ری‌را قرار است زیر یک میلیارد تومان باشد. این خودرو مطابق اعلام پیشین ایران خودرو، تا اواسط خرداد ماه امسال نیز برای فروش، در سامانه یکپارچه قرار داده‌می‌شود و تحویل آن ۹۰ روزه است؛ لذا پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا اواخر تابستان به متقاضیان تحویل داده‌شود. البته برخی از گمانه زنی‌ها حاکی از تلاش خودروسازان داخلی برای فروش محصولات‌شان از روشی غیر از سامانه یکپارچه فروش خودرو است. مطابق برخی از اخبار، محصولات چینی مونتاژی در کشور در نمایندگی‌ها هم فروخته شده‌اند. هر چند در حال حاضر تنها راه فروش خودرو برای کارخانه‌ها، قرار دادن آن در سامانه یکپارچه فروش خودرو است.

قیمت ریرا در کارخانه حدود یک میلیارد تومان است و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو‌های داخلی نیز حدود دو برابر و حتی بیشتر است؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت ری‌را در بازار آزاد، به حدود دو میلیارد تومان برسد. این یعنی قیمت ری‌را در بازار آزاد، معادل خودرو‌هایی مانند فیدلیتی هفت نفره، هایما ۸ S، کی‌ام‌سی X۵، دیگنیتی و تیگو هفت پرو است. آن چه مشخص است ری‌را در بحث پلت فرم، قوای فنی و تا حدودی آپشن‌ها، قادر به رقابت با چینی‌ها است. اما در بحث طراحی به‌ویژه در نمای ظاهری، عقب‌تر از رقبای چینی است

از طرف دیگر، تیراژ تولید بالاتر از چینی‌ها، گستردگی خدمات پس از فروش و احتمالا بازار خرید و فروش ری‌را، بهتر از چینی‌ها است. در نتیجه باید منتظر ماند و دید که قرار است ری‌را قیمت چینی‌ها را پایین بیاورد یا چینی‌ها قیمت آن را می‌شکنند. البته اگر همه با هم بالا نروند!

ری‌را به قوی‌ترین پیشرانه داخلی حال حاضر یعنی EF۷ توربو پلاس یا EFP با توان تولیدی ۱۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتون‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس شش سرعته AT با برند DAE نیز وظیفه انتقال این توان به چرخ‌های جلو را دارد.

ترمز پارک برقی، اتو هولد، سامانه کمکی حرکت در سر بالایی و سراشیبی، کنترل پایداری، کنترل کشش، ترمز‌های دیسکی مجهز به ABS و EBD و سیستم کمکی ترمز از امکانات ایمنی این خودرو هستند.

صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲ اینچی، مانیتور مالتی مدیا ۱۲ اینچی با ۹ بلندگو، نورپردازی مخفی و سانروف جزو امکانات رفاهی ری‌را هستند. همچنین سنسور نور و باران، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور از دیگر امکانات این خودرو هستند.

منبع: بیت ران

tags # ایران خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد