Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مویدی خرم‌آبادی ظهر امروز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستاها اظهار داشت: انصافا جا دارد یک آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات این حوزه صورت گیرد؛  مشکلات زیادی داریم اما اتفاقات خوبی در بخش روستایی افتاده است.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد خیلی مشکل داریم و طبیعی است با یک ابرقدرتی درگیر هستیم که ۴۰ سال است با ما دشمنی دارد، تصریح کرد: با تلاش کارگزاران نظام از این گردنه عبور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه بخشی از اهداف دشمنان این است که سرمایه های روستا را می خواهند به طرق مختلف به تاراج ببرند، به طور مثال از طریق قاچاق دام افزود: تنها دام نیست؛ به عنوان کسی که متولی قاچاق هستم می گویم، دشمن درصدد است که از سَم عقرب، زالو، خاک و چوب بگیر تا طیف بزرگی از اقلام از جمله دام را به طرق مختلف از دست روستاییان بگیرد.

مویدی خرم آبادی با اشاره به اینکه باید روستاییان را آگاهی بخشی کنیم که از فروش دام خود به قاچاقچیان حتی با دوبرابر قیمت اجتناب کنند چراکه این امر می تواند ضربه بزرگی به سرمایه ملت بزند، ادامه داد: فردا جلسه اضطراری گذاشته اند برای کالاهای اساسی و کالاهایی که قاچاق می شود؛ از سطح روستا تا مرکز بخش و شهرستان و کشور انتظار داریم در مبارزه با قاچاق کالا ما را همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز حتی علوفه را هم قاچاق می کنند؛  انتظار داریم مسئولان و مردم در حفظ و حراست و صیانت از این سرمایه های عظیم عنایت داشته باشند.

کد خبر 4548121

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم