Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:38:59 GMT

امیدهای پیکان و کرانچار در انتظار فرصت فرکی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۵۳۴

امیدهای پیکان و کرانچار در انتظار فرصت فرکی

4 بازیکن امید تیم فوتبال پیکان با حضور حسین فرکی هنوز نتوانسته اند در ترکیب تیمشان بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شش شکست پیاپی از هدایت تیم فوتبال پیکان کنار گذاشته شد تا سومین سال همکاری اش با این باشگاه در نیمه راه تمام شود.


جلالی طی این مدت بازیکنان جوانی را در ترکیب تیمش بازی داد و چهره های نظیر رزاق پور، امیر روستایی و محمد خدابنده لو هم در ترکیب تیم فرصت خودنمایی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال حسین فرکی سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تا حالا نشان داده اعتقادی به استفاده از بازیکنان تیم امید ندارد و کرانچار هم که در آخرین دیدار این تیم برابر سپاهان به ورزشگاه شهدای شهر قدس رفته بود تا عملکرد شاگردانش را ببیند، دست خالی از ورزشگاه به خانه بازگشت.


 طی دو دیداری که فکری هدایت تیم را برعهده داشته محمد نادری اصلا به لیست هیجده نفره تیم نرسیده. در بازی گذشته برابر سپاهان امیر روستایی هافبک مهاجم امیدهای ایران، به لیست 18 نفره هم نرسید ولی رزاق پور مانند محمد خدابنده لو در لیست قرار گرفت که البته فرصت بازی به آنها نرسید.


حسین فرکی سرمربی با تجربه آبی پوشان پیکانی بازیکنان با تجربه ای در ترکیب تیمش در اختیار دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته تا اینجا برای خروج از بحران از نفرات نامدارتر خود استفاده کند ولی مشخص نیست این تصمیم تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.


پیکان با حسین فرکی طی دو بازی گذشته دو شکست برابر استقلال تهران و سپاهان را تجربه کرده و با 16 امتیاز رتبه دوازدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

پیکان مجید خدابنده لو زلاتکو کرانچار(سرمربی) ابوالفضل رزاق پور امیر روستایی حسین فرکی (سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان زلاتکو کرانچار سرمربی امیر روستایی حسین فرکی سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود