Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق کارآفرینی امید گنبدکاووس گفت: در سال ۹۷ تاکنون مبلغ ۹۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای ۱۶۵ فقره پرونده تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، جانعلی قورچائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون 165 فقره پرونده در راستا ایجاد اشتغال به مبلغ 91 میلیارد و 760 میلیون ریال تسهیلات پرداخته شده که این پرونده‌ها سبب اشتغال 221 نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در دهه فجر امسال تعداد 84 پروژه با سرمایه گذاری 54 میلیارد و 444 میلیون ریال و اشتغالزایی 114 نفر افتتاح شد که این تعداد پروژه قابل افتتاح در شهرستان بی‌نظیر بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید بیان داشت: کارگاه‌های تولید روسری ابریشم،تولید کفش،مرکز آموزش سوارکاری، گلخانه و غیره از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر است.

لرستان| 7500 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت می‌شودمشکل اشتغال ‌را در یزد با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ برطرف می‌کنیمانتقاد استاندار تهران از عدم توازن بین نرخ بیکاری و سهم تسهیلات اشتغال‌زایی استان

وی ادامه داد: به زودی و تا پایان امسال کارگاه تولید انواع شیرینی‌جات و بسته‌بندی محصولات غذایی با نام بهاردشت خانواده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ 20 میلیارد ریال و اشتغال 25 نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

قورچائی گفت: دوره پرداخت تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی امید از 24 تا 72 ماه بوده و کارمزد این تسهیلات در بخش مرکزی گنبدکاووس 6 درصد و در بخش داشلی‌برون و نوار مرزی 4 درصد است.

وی یادآور شد: احیای خانه سوزن دوزی گنبدکاووس با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور توسط خانم خالقی با تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی

به گزارش قدس آنلاین، بانک مرکزی آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها را در موضوع نهضت ملی مسکن اعلام کرد که بر اساس آن تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ‌از تعداد یک‌ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد یک‌ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی به‌منظور اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مد نظر به تعداد ۶۲۴ هزار و ۴۶۸ نفر و به مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سهم صفر درصدی ۱۸ بانک

در این میان سهم مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن تقریبا صفر بوده است که شامل بانک‌های شهر، کارآفرین، ملل، گردشگری، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، سینا، سرمایه، خاورمیانه، کشاورزی، دی، توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

همچنین نگاهی به میزان مشارکت بانک‌های شاخص نشان می‌دهد بانک مسکن بیشترین مشارکت را با ۸۵۱ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال داشته است.

پس از آن بانک ملت با ۲۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، بانک سپه با ۱۹ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، بانک ملی با ۱۳ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، بانک تجارت با ۱۱ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال، بانک توسعه صادرات با یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، بانک صنعت و معدن با ۷۵۰ میلیارد ریال و بانک صادرات با ۱۵ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی مشارکت در این طرح عظیم ملی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه