Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@18:24:42 GMT

وکیل برجسته مسلمان مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۱۹۰

وکیل برجسته مسلمان مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز شد

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود را برای شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خود تعیین کرد.

فایض شکیر، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سابق بخش سیاسی ملی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU)، روز سه شنبه توسط سناتور سندرز به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی او انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل برجسته مسلمان پیش از اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، مشاور ارشد هری رید، سناتور سابق ایالت نوادا آمریکا و رئیس اکثریت سنا در آن زمان بود. او همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس فعلی مجلس نمایندگان آمریکا بوده است. شکیر در طول هفت سال فعالیت در مرکز ترقی آمریکایی، اتاق فکر لیبرال در واشنگتن، یک کمپین ضد اسلام هراسی را با شعار «ترس: ریشه اسلام هراسی در آمریکا» هدایت می‌کرد.

برنی سندرز، یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است. سندرز که در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد حزب دموکرات بود در نهایت به نفع هیلاری کلینتون، دیگر نامزد این حزب از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد. او در حالی روز گذشته وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که پیش از این دستکم ۱۱ دموکرات نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حکیم جفریس» رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که ایالات متحده باید به حمایت از اوکراین برای جلوگیری از یک جنگ گسترده‌تر ادامه دهد. 

وی در ادامه این ادعا افزود: اگر اوکراین سقوط کند آمریکا به احتمال زیاد نه تنها با پول بلکه با اعزام نیروی نظامی وارد جنگ خواهد شد.

همچنین، وی حزب جمهوری‌خواه را «جناح طرفدار پوتین» توصیف کرد و اقدامات این حزب را دلیل اصلی تاخیر در کمک‌رسانی آمریکا به اوکراین برای مبارزه با روسیه دانست.

جفریس در برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» ادعا کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به دنبال بازسازی اتحاد جماهیر شوروی (سابق) است و با انجام این کار متحدان ناتو را تهدید خواهد کرد.

جفریس گفت: «یک جناح طرفدار پوتین در حزب جمهوری‌خواه وجود دارد که نمی‌خواهد از اوکراین حمایت کند و به دلایلی معتقد است که روسیه، دشمن ایالات متحده آمریکا نیست.»

گفتنی است ماه گذشته، کنگره آمریکا لایحه‌ای برای ارائه ۶۱ میلیارد دلار کمک نظامی و بشردوستانه به اوکراین تصویب کرد. این اولین بسته کمکی بزرگ از دسامبر ۲۰۲۲ است که پس از ماه‌ها جدال و مخالفت جمهوری‌خواهان سرانجام به اوکراین اختصاص یافت.

در سنا، ۱۵ جمهوری‌خواه به لایحه‌ای که شامل کمک بیشتر به اوکراین بود، رأی منفی دادند. یکی از مخالفان کمک به اوکراین سناتور «جی دی ونس» از اوهایو است که استدلال می‌کند اوکراین فاقد نیروی انسانی و قدرت نظامی لازم برای پیروزی در برابر روسیه است و حمایت آمریکا برای تغییر این شرایط کافی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو