Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@17:02:26 GMT

احتمال اعلام صلح در دیدار ترامپ و کیم قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۲۸۷

احتمال اعلام صلح در دیدار ترامپ و کیم قوت گرفت

خبرگزاری آسوشیتدپرس از احتمال اعلام شدن بیانیه صلح میان آمریکا و کره شمالی در نشست آتی میان رهبران دو کشور خبر داد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آسوشیتدپرس روز چهارشنبه اعلام کرد در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرار است به زودی برای دومین بار با یکدیگر دیدار کنند، گمانه زنی ها حاکی از آن است که ترامپ ممکن است با اعلام پایان رسمی جنگ کره پس از چندیدن دهه، اعلامیه صلح با کره شمالی را رسانه ای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ترامپ قصد دارد با متقاعد کردن رهبر کره شمالی به اجرای کامل خلع سلاح هسته‌ای، پیشنهاد اعلام صلح را به وی ارائه کند.

این بیانیه صلح می تواند تاریخ ساز شود، چرا که همسو با سیاست ترامپ در مخالفت با "جنگ های بی پایان" آمریکا بوده و به تخاصم شش دهه پس از  اتمام رسمی جنگ کره پایان می دهد.

ترامپ و کیم قرار است برای دومین بار طی روزهای 8 و 9 اسفند در هانوی پایتخت ویتنام با هم دیدار کنند.

ترامپ و کیم جونگ اون اواخر فوریه دیدار می‌کنندمعاون رئیس جمهور آمریکا: ترامپ و کیم سال 2019 دیدار خواهند کرد

آن ها برای نخستین بار در 22 خرداد امسال در سنگاپور دیدار کرده بودند.

انتهای پیام/

R42340/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی" اخبار "آمریکا" کیم جونگ اون دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی اخبار آمریکا کیم جونگ اون دونالد ترامپ اخبار کره شمالی اخبار آمریکا کیم جونگ اون دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز با گذر سامانه از استان خوزستان همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است.  

وی ادامه داد: از اوایل دوشنبه، سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد استان خوزستان می‌شود و تا صبح سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در بقیه مناطق، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. هرچند با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم