Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 342 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در یک ماه گذشته در خوزستان کشف و ضبط ، و 272 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و سایر عوامل انتظامی در خوزستان در یک ماه گذشته به صورت مستمر در جهت مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در بهمن ماه امسال 272 دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و از متهمان تعداد 53 قبضه سلاح جنگی و 289 قبضه سلاح شکاری، 60 تیغه خشاب به همراه پنج هزار و 503 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی خوزستان معرفی شدند.
وی ادامه داد:نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده و با این افراد مماشات نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین پیش از این در 11 بهمن ماه سال جاری از کشف 114 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در خوزستان و دستگیری 98 نفر خبر داده بود.

* کشف کولرهای گازی قاچاق در اهواز
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همیچنین گفت: محموله کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اهواز کشف شد.
سرهنگ سید محمد صالحی افزود:در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی' ماموران انتظامی کلانتری 27 فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز در یک عملیات ضربتی موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودروی وانت بار شدند که در بازرسی از آنها، 20 کولر گازی (اسپیلت) فاقد هرگونه مجوز گمرکی ، کشف شد.
وی بیان کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان كشف سلاح غيرمجاز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح نور، در حقیقت مبارزه با بی‌عفتی و اباحه‌گری در سطح جامعه است.
سرهنگ جمالی افزود: ما همچون فرمانده انتظامی کشور، تا پای جان و برای دفاع از ناموس این آب و خاک ایستاده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان این مملکت زده باشیم.
او اضافه کرد: از همۀ مردمی که در اجتماع مردمی شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.
در این اجتماع، مردم با اهدا گل به عوامل انتظامی، بر استمرار این طرح تأکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم