Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادری رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت مهاباددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با اشاره به اینکه صنعت فرش مهاباد هنری قدیمی است که اکنون درقالب طرح ونقشی نوباعث اشتغال بانوان مهابادی شده است گفت: سالیانه بطور میانگین ۳ هزارمترمربع فرش درشت بافت ازشهرستان مهابادبه کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمند رئیس اداره  تعاون کار ورفاه اجتماعی مهاباد گفت: قرارگرفتن بافندگان در پوشش چترحمایتی بیمه تأمین اجتماعی بصورتی که یک سوم حق بیمه رابافندگان ودوسوم رادولت بصورت یارانه ای پرداخت می کند وهمچنین اعطای تسهیلات کم بهره به فعالین این عرصه از مهمترین اقدامات حمایتی دولت دراین صنعت است.

فرش درشت بافت از پشم خالص و در ابعاد ۶، ۹، ۱۲ و ۲۴ مترمربعی بافته می شود.

انتهای پیام/ع

صادرات فرش دستباف به اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی