Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:18:58 GMT

نمایشگاه بهاره در سمنان برپا می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۷۸۵

نمایشگاه بهاره در سمنان برپا می شود

به گزارش ایرنا، سید حسن میرعماد روز چهارشنبه در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و کمیته نظارت بر فرآیند عرضه کالای اساسی استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان، با بیان این که نمایشگاه بهاره به منظور کنترل و تنظیم بازار در ایام پایان سال در سمنان برپا می شود، تصریح کرد: عرضه کالا با کیفیت و با اختلاف قیمت نسبت به بازار از مزایای برپایی نمایشگاه بهاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در این نمایشگاه پنج غرفه برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مانند گوشت مرغ و تخم مرغ ، فراورده های، گوشتی و لبنی در نظر گرفته شده است.
وی، فروش فوق العاده، تامین و توزیع کالای اساسی، اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات و اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار با همکاری دستگاه های مربوطه مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف را از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای کنترل قیمت در بازار ایام پایانی سال عنوان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اکنون 80 درصد پرتقال مورد نیاز شب عید به منظور کنترل قیمت در بازار وارد استان شده است.
میرعماد، کنترل بر واحدهای خدماتی مانند قالیشویی ها و خشک شویی ها را از دیگر برنامه های کنترل بازار در ایام پایانی امسال عنوان کرد و ادامه داد: استان سمنان در زمینه ذخایر راهبردی مشکلی ندارد و اکنون در انبارهای استان کالای اساسی مانند برنج 6 هزار و 200 تن، ذرت هفت هزار و930 تن و جو چهار هزار و 570 تن ذخیره شده است.
وی با اشاره به گرانی قیمت گوشت مرغ در سمنان در مقایسه با استان های همجوار ابراز داشت: کنترل و تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان سمنان نیازمند یک تصمیم راهبردی و کارشناسی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اکنون 476 تن گوشت مرغ منجد در سردخانه های استان ذخیره شده است.
به گزارش ایرنا، نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و کمیته نظارت بر فرآیند عرضه کالای اساسی استان سمنان به ریاست حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان و با حضور جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و در این نشست درباره وضعیت بازار و روش های کنترل قیمت در بازار در ایام پایانی سال بحث و تبادل نظر شد.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان سازمان جهاد کشاورزی استان کارشناسی گوشت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از نمایشگاه فناوری طالبان منتشر شده که در یکی از این غرفه‌ها بمب کنار جاده‌ای | Improvised explosive device یا IED به عنوان محصول وطنی عرضه شده است. بمب کنار جاده‌ای بمبی است که در عراق، افغانستان و سوریه برای انهدام خودروهای نظامی در حال عبور استفاده می‌شد. این تصاویر عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!