Web Analytics Made Easy - Statcounter



در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال پیکان مقابل سایپا پیروز شد و شهرداری ورامین بر شهرداری گنبد غلبه کرد، پیام هم از سد فولاد سیرجان گذشت.

به گزارش فارس، لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مرحله جذاب و حساس پلی‌آف رسید تا تیم‌ها دیگر زمانی برای خطا و اشتباه نداشته باشند. این مسابقات امروز در 4 شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشین لیگ برتر در اولین دیدار میزبان شهرداری گنبد رده هشتمی بود که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شهرداری ورامین خاتمه پیدا کرد. دیدار رفت دو تیم در شهر ورامین به سود تیم میزبان به پایان رسید و در دیدار برگشت نیز نتیجه 3 بر یک دیدار دور رفت تکرار شد تا ورامینی‌ها در لیگ در هر دو دیدار گنبد را شکست داده باشند.

در دیگر بازی این مرحله دو تیم قدیمی والیبال ایران در خانه والیبال تهران دوباره به یکدیگر رسیدند که این بار دربی خودروسازان با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان خاتمه پیدا کرد. سایپا و پیکان در لیگ برتر دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر دو تیم یک برد بوده است.

فولاد سیرجان ایرانیان و پیام مشهد، دو تیم جذاب و دوست داشتنی لیگ توانستند با رتبه‌های چهارم و پنجم به کار خود پایان دهند تا حالا در مرحله پلی آف نزدیک‌ترین نبرد را برگزار کنند. بازی این دو تیم در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود پیام به پایان رسید. شاید ذکر این نکته هم جالب باشد که سیرجانی‌ها در لیگ برتر در خانه برابر پیام مشهد شکست خوردند.

نتایج کامل بازی‌های نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ورامین 3 - شهرداری گنبد صفر

خاتم اردکان - کاله آمل (در حال برگزاری است)

پیکان 3 - سایپا صفر

فولاد سیرجان ایرانیان یک - پیام مشهد 3


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه از پنجم فروردین آغاز می‌شود.

تمامی مسابقات مرحله پلی‌آف به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار برگزار می‌شود که هر روز یک مسابقه برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه کامل دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر مردان را به قرار زیر اعلام کرد:


دور رفت مرحله نیمه‌نهایی

ساعت ۱۹ یکشنبه پنجم فرودین؛ فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

ساعت ۱۹ دوشنبه ششم فروردین؛ شهداب یزد – شهرداری ارومیه


دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی

ساعت ۱۹ سه‌شنبه هفتم فروردین؛ پیکان – فولاد سیرجان ایرانیان

ساعت ۱۹ چهارشنبه هشتم فروردین؛ شهرداری ارومیه – شهداب یزد


بازی سوم مرحله نیمه‌نهایی (در صورت نیاز)

ساعت ۱۹ پنج‌شنبه نهم فروردین؛ فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

ساعت ۱۹ شنبه یازدهم فروردین؛ شهداب یزد – شهرداری ارومیه


پس از پایان این مرحله تیم‌های پیروز راهی فینال لیگ برتر مردان می‌شوند که بر اساس اعلام سازمان لیگ این دیدار‌ها روز‌های ۱۶ و ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برگزار میگردد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، ۲۰ فروردین برگزار می‌شود.

همچنین جدال دو تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی برای کسب مقام سومی ساعت ۱۹ روز‌های ۱۶ و ۱۷ فروردین برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این دیدار ۱۸ فروردین برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال
  • رسمی: برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر؛ نیان از خطر گریخت
  • پلی اوت لیگ برتر والیبال| خداحافظی گنبد با لیگ برتر / نیان از خطر گریخت
  • تلخ و دردناک: قطب والیبال ایران سقوط کرد
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد