Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جعفری شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره بازدیدهای انجام شده از شهرستان سربیشه و بخش مرکزی بیرجند بیان داشت: سفر یک روزه  در استان انجام و اولویت های استان جمع بندی خواهد شد.

وی از سفر دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان خراسان جنوبی در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: جمع بندی نیازها و اولویت های استان در محدوده مقدورات برای تصمیم گیری ریاست ستاد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  بنیاد برکت در سنوات گذشته ۸۰۸ پروژه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در استان به نتیجه رسانده است.

 وی ادامه داد: این پروژه ها در قالب ساخت مدارس ، امور زیربنایی،  مساجد، بیمارستان، طرح های آبرسانی، حمایت از ایتام ، پرداخت وام ها های قرض الحسنه طرح برکت خانواده و طرح های اشتغال زایی بوده است.

اجرای ۵۰۰ طرح اشتغال در نهبندان و سربیشه در سال ۹۸

 وی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در ۱۲ طرح اشتغال زایی در خراسان جنوبی افزود:  در ۴ بنگاه هنوز این مشارکت ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه امسال بنیاد برکت در دو شهرستان خراسان جنوبی نهبندان و سربیشه هدفگذاری ۲۰۰ طرح اشتغال را داشته است، گفت: با اجرای این طرح ها برای ۳۸۲ نفر در این دو شهرستان ایجاد شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت بیان کرد: برای سال بعد ۵۰۰ طرح اشتغال را پیش بینی کرده ایم.

جعفری با اشاره به بهره برداری از واحد تولید تخم مرغ در این استان بیان داشت: واحد مرغ مادر و جوجه یکروزه به زودی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سعی خواهیم کرد ظرفیت اشتغال و شهرستان های تحت پوشش را در سال آینده در خراسان جنوبی افزایش دهیم.

 فاصله گرفتن مجریان از خط اسلام سبب آسیب ها

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارزیابی در دوران انقلاب داشته باشیم افراد و نهادها در بیعتی که با اسلام کردند و تعهدشان را انجام دادند و در خدمت انقلاب عمل کردند از نظر کارشناسی و در افکار مردم و در محضر خداوند نمره دارند.

آیت الله سید علیرضا عبادی ادامه داد: از سوی دیگر به هر میزانی مجریان از خط اسلام فاصله گرفته و به دنبال ایده های دیگر و افکار خود رفتند آسیب دیده ایم.

 وی گفت: بعضی از نهادهای انقلابی وقتی خدمت شان و کارجهادی آنها را مشاهده می کنیم احساس خرسندی داریم.

 وی ادامه داد: همان طور از سوی دیگر اگر افرادی و احزابی در برابر بیگانگان وادادگی دارند بسیار ناراحت کننده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن جامعه از خداوند است، گفت:  کار شما از نوع جهاد در برابر اقدامات دشمن است وامیدواریم آثار بررسی های انجام شده را در استان و برای مردم منطقه شاهد باشیم.

کد خبر 4548235

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت بیرجند سعید جعفری سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود