Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان با ۴ فروند شناور موتوری گلف، صیادان غیرمجاز را در دریای خزر در سواحل گمیشان شناسایی و دستگیر کردند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ پاسدار غلامرضا شفائی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری صیادان غیرمجاز در دریای خزر اظهارداشت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان در عملیاتی دریایی توسط 4 فروند شناور موتوری گلف به پاکسازی دریا و جلوگیری از صید غیرمجاز در شهرستان گمیشان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای این یگان در این عملیات توانستند 31 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع سفید، کپور و کفال، 2 دستگاه قایق موتوری و 2 دستگاه جی پی اس را از متهمان کشف و ضبط کنند.

نمایش فریاد صیادان ایرانی علیه چینی‌ها در «دریابست»/پخش مستند امشب از شبکه 3532 میلیارد ریال امسال نصیب صیادان گیلانی شدوقتی صیادان متخلف فریدونکنار کشتار پرندگان مهاجر را "حق مسلم" خود می‌دانند!درد‌ودل صیادان مازندرانی از بی‌توجهی مسئولان؛ صیادی در ردیف مشاغل سخت قرار گیرد‌+‌فیلم

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان بیان داشت: همچنین در عملیاتی دیگر برای حفاظت از دام‌های خاویاری و مقابله با صیادان غیرمجاز ماموران یگان حفاظت شیلات استان توانستند در حوزه خواجه‌نفس 2 صیاد غیرمجاز را همراه با آلات و ادوات صیادی شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: در این عملیات یک دستگاه قایق موتوری 3 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز صیادان غیر مجاز کشف شد.همچنین در ادامه این عملیات در منطقه گمیشان تعداد 555 رشته دام فلسدار و 9 شاخه لنگر بلاصاحب جمع‌آوری شد و تعداد 7 قطعه بچه ماهی خاویاری به صورت زنده از دام‌های غیرمجاز جداسازی و در دریا رهاسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان منتقل شدند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان