Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی دریایی آمریکا درجریان شدت گرفتن تنش بین ایالات متحده با ونزوئلا، یک فروند ناوگروه خود را دراقیانوس اطلس در نزدیکی سواحل فلوریدا مستقر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری کوبایی«پرنسالاتینا»، تحلیل گران این تحرک نیروی دریایی آمریکا را قدرت نمایی و ارعاب ونزوئلا دانسته اند.

این ناوگان متشکل ازناو هواپیمابر«یو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس.اس. آبراهام لینکلن»یک رزمناو موشکی و چهار ناوشکن و یک ناوچه نیروی دریایی اسپانیا است که برای شرکت در این عملیات دعوت شده است.

به گفته یک مقام نیروی دریایی آمریکا، این ناوگروه از قابلیت های چند منظوره برای عملیات در هر زمان و مکان مورد نیاز برخوردار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته