Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، بهروز اسودی در یکصد و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و بمنظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، ۲۴۲ واحد تولیدی استان تاکنون موفق به دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۵۴۴۰ میلیارد ریال از بانکها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از مجموع این تعداد واحد تولیدی که تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند ، ۷۶ واحد به ارزش ۴۹۶۰ میلیارد ریال سهم صنعت و ۱۶۶ واحد به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال سهم کشاورزی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه ۱۲۴ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۲۴۱۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات زمینه اشتغال ۳۳۵ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۷۴۰ واحد تولیدی استان متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند که با همکاری و همراهی بانکهای عامل، ۶۰۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال به بانکها معرفی شده اند.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست عنوان کرد: در این جلسه گزارش عملکرد بانکهای عامل در خصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات بررسی و آخرین ابلاغیه ها و آئین نامه های دریافتی ارائه شد.

بهروز اسودی با اشاره مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات ، زیربنایی و تامین اجتماعی شش واحد تولیدی اتومبیل سازی فردا ، آسیا لنت ، نمک سینا ، پارسیان پلاستیک پژوهان ، سیمان بیارجمند و کشت و صنعت نانا بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.

وی اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۶۹۹ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۶۰۷ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

بهروز اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اذعان داشت: ۴۴ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۱۶درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل