Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سردار علی مویدی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان، ضمن گرامی‌داشت شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اظهار کرد: حجم کاری که در روستاها امروز اتفاق افتاده، بسیار گسترده و بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته در روستاها باید صورت پذیرد؛ از جمله اینکه 18 هزار میلیارد تومان برای اشتغال ساکنین این مناطق پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال توقف انقلاب است و بخشی از این اهداف دشمن از طریق به تاراج بردن سرمایه‌های روستایی از جمله دام و علوفه محقق می‌شود.

مویدی خاطرنشان کرد: باید آگاهی‌بخشی به روستایی‌ها در خصوص فروش دام انجام شود که حتی گاهی فروش به دو برابر قیمت هم مشکلات بزرگی را برای اقتصاد کشور به‌ وجود می‌آورد و این را شاید روستایی‌ها آگاه نباشند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز دولت درباره کالاهای اساسی بود و فردا (پنج شنبه) نیز برای قاچاق کالاهای اساسی که دارد خارج می‌شود جلسه اضطراری گذاشته‌اند، افزود: مبارزه صرفا این نیست که چهار تا وزیر و مسؤول دور هم بنشینند و اقداماتی داشته باشند، ما انتظار داریم از سطح روستاها تا مرکز کشور در این مبارزه ما را همراهی کنند.

سردار مویدی افزود: الان حتی علوفه و دام ما را دارند به قاچاق می‌برند؛ دوستانی که با حوزه روستایی ارتباط دارند، از این سرمایه عظیم که بخشی از آن به آینده مربوط می‌شود، حراست کنند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر محرابیان در بازدید از کارگاه‌های تعمیر توربین‌های تولید برق، با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو برای تأمین برق مشترکان، اظهار کرد: از سال گذشته ۱۸۰ طرح و اقدام برای اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف توسعه نیروگاه‌ها، توسعه شبکه، اصلاح شبکه و اقدامات نرم‌افزاری همچون مدیریت مصرف انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات، آماده‌سازی تمام نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در شرایط اوج مصرف تابستان است.

وزیر نیرو ادامه داد: برای این منظور، برخی نیروگاه‌ها نیاز به تعمیرات اساسی، برخی نیاز به بازبینی و برخی نیاز به اقدامات اصلاحی دارد تا بتوانیم شرایط این نیروگاه‌ها را در حالت استاندارد قرار بدهیم.

وی با بیان این‌که این اقدامات هم در نیروگاه‌های حرارتی، هم در نیروگاه‌های برق‌آبی و هم در سایر واحد‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: کار تعمیرات بیشترنیروگاه‌های کشور به پایان رسیده که بناست تا در ۱۵ اردیبهشت، تعمیرات همه نیروگاه‌های به اتمام برسد.

محرابیان گفت: بیش از ۹۰ درصد برنامه محقق شده و تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت نیروگاهی به استقبال شرایط اوج مصرف برق برویم.

بومی‌سازی ۹۵ درصد نیاز فنی صنعت برق

وی در رابطه با توان داخلی کشور در تعمیرات نیروگاهی، با بیان این‌که بیش از ۹۵ درصد تجهیزات، قطعات و علم و فناوری صنعت برق کشور ما داخلی است، عنوان کرد: در حوزه انرژی‌های تجدیدپذدیر نیز در حال افزایش عمق تولید هستیم تا در آینده در این انرژی‌ها به‌خصوص در انرژی خورشیدی به خودکفایی برسیم.

وزیر نیرو با بیان این‌که بیشترین صادرات خدمات فنی و مهندسی در بخش نیروگاهی انجام شده است، یادآور شد: نیروگاه‌های زیادی در خارج از کشور اجرا کرده‌ایم، اما از آن مهم‌تر این است که طی سال‌های اخیر، کار تعمیرات اساسی و نگهداری بسیاری از نیروگاه‌های خارج از کشور را که عمدتأ کشور‌های غربی اجرا کرده‌اند را به راحتی انجام می‌دهیم.

وی به یکی از طرح‌های تعمیرات اساسی نیروگاهی کشور اشاره کرد و گفت: واحد ۲۲۰ مگاواتی رودبار لرستان سال گذشته دچار مشکلات اساسی شد که نیاز به تعمیرات داشت در حالی که تجربه چنین تعمیری در کشور وجود نداشت؛ طی یک سال گذشته بررسی‌های زیادی انجام شد و به این نتیجه رسیدند که تعمیر آن در داخل امکان پذیر نیست، اما به متخصصان خود اعتماد کردیم و از این اعتماد نتیجه گرفتیم.

دیگر خبرها

  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی