Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نشست سالانه دبیران کانون های مهدویت کشور در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی (عج) قم اظهار داشت: وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و همچنین حوزه های علمیه باید تدابیری را برای افزایش کیفیت محتوای درسی دانشجویان و دانش آموزان اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ مهدوی خاطرنشان کرد: اینکه شما این تابلوی مقدس را بالا گرفتید، حاکی از نظر و توجه خاص حضرت مهدی(عج) است، و باید قدر این فرصت را بدانید.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: دانشجویان مهدوی باید از نظر درسی و اخلاقی الگو باشند، و برای یک دانشجو که پرچم دار مهدویت است، زیبنده نیست که نماز خود را غلط بخواند.
وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خود سازی جوانان گفت: غفلت و هوای نفس 2 آسیب مهم نسل جدید است، به همین علت اگر یک جوان ازدواج کند و نماز خود را صحیح بخواند در برابر گناهان و انحراف ها بیمه شده است.
نشست آموزشی تشکیلاتی دبیران 180 کانون مهدویت دانشگاه های مختلف کشور به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در قم آغاز شد.
در این نشست سه روزه موضوع هایی از قبیل راه کارهای مقابله با فرقه ها و جریان های دروغین دردانشگاه ها، شیوه های دفاع افتخار آفرین از انقلاب اسلامی،
انجمن حجتیه ریشه در تاریخ و تهدید برای امروز، تغییر ادبیات در فعالیت های مهدوی مستشاری و ایده ها و راهکارهای فعالیت مهدویت در دانشگاه ها با حضور استادان و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی مورد بحث قرار می گیرد.
این نشست همچنین شامل 2 کمیسیون تخصصی با موضوع جریان سازی مهدویت در دانشگاه ها و شبکه سازی و اقدام های مشترک فضای مجازی و همچنین مسائل منطقه ای است.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آموزش و پرورش ازدواج انقلاب اسلامی حوزه های علمیه علوم تحقیقات و فناوری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان بر نقش موثر مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور تاکید شد.

در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، پیرامون نقش مراکز مشاوره در ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها کشور بحث و بررسی و تاکید شد.

دبیر منطقه ۶ مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در این همایش به تشریح چگونگی تقویت روحیه اشتغال پذیری در دانشجویان پرداخت و گفت: اشتغال‌پذیری کاملا متمرکز بر عوامل درونی و فردی است که کمک می‌کند افراد فرصت‌های شغلی موجود را تشخیص داده، راحت‌تر شاغل شوند و یا شغلی که دارند را حفظ کنند.

سمیعی افزود: پژوهشگران می‌گویند لازم است سازه اشتغال پذیری توسط مراکز  مشاوره در افراد تقویت شود که علاوه بر دانشگاه اگر از مدرسه در افراد مورد توجه قرار گیرد موثرتر خواهد بود.

محمد خلیلی پور مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش به تشریح ضرورت توجه به« ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در دانشگاه‌ها پرداخت.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در حوزه مشاوره و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های اولین روز این همایش در زاهدان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است