Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال می‌گوید هدفش از انتشار مطلب در صفحه مجازی، پرداختن به مشکلات و دغدغه مردم بوده است. آفتاب‌‌نیوز : وریا غفوری مدافع استقلال درباره پیروزی دو گله استقلال برابر پارس جنوبی اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم که البته من از بازی خودم راضی نبودم اما برد خوبی بعد از آن نتیجه بد در تبریز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره خراب کردن پنالتی‌اش گفت: خراب کردم و حرفی برای گفتن نیست. احمدی هم واکنش خیلی خوبی داشت.

غفوری در توضیحاتی درباره مطلب جنجالی‌اش در یکی از صفحات مجازی گفت: هواداران همیشه به ما لطف داشتند. من پستی در صفحه مجازی گذاشتم و هدفم از گفتن آن حرف، صحبت از درد مردم بود. منظور من گرانی بود و هدفم فقط همین بود. بعضی‌ها بد برداشت کردند و بعضی‌ها هم سواستفاده کردند. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می‌بیند، باید شرمنده شود. بسیاری از خبرنگاران وظیفه دارند از این صف‌ها خبر منتشر کنند تا وضعیت مشخص شود. من آدم سیاسی نیستم و فقط یک ورزشکار هستم. من دغدغه اجتماعی دارم و وظیفه‌ام گفتن این حرف‌ها است و تا آخر عمر آن را می‌گویم.
او درباره صحت شایعه دعوت شدن به حراست وزارت ورزش و این که گفته شده بود او دیگر حق انتشار مطلب در صفحات مجازی به جز موارد فوتبالی را ندارد، گفت: یک صحبت دوستانه‌ای بین ما بود. اگر قرار بود چنین چیزی اتفاق بیفتد آزادی بیان از بین می‌رفت.
مدافع ملی پوش استقلال درباره حمایت سایر بازیکنان تیم ملی، استقلال و پرسپولیس از او تصریح کرد: همه به من لطف دارند و هدف آن‌ها از حمایت من، دغدغه، مشکلات و درد مردم بوده است.


وی درباره شرایط تمرینی خودش و استقلال بیان کرد: شرایط من بهتر شده است و زمین مجموعه نفت تهران را در اختیار ما گذاشته‌اند و شرایط بهتر شده است.
مدافع استقلال درباره داوری گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم. هفته پیش که از داور تعریف کرده بودم، بازیکن حریف را اخراج نکرد. این هفته هم فکر می‌کنم داور با ما لج کرده بود که این‌گونه قضاوت کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده است.

طرفداری | پدر و دختر استقلالی؛ قابی زیبا که دیدن آن خالی از لطف نیست!

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد