Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:13:50 GMT

طرز تهیه ماکارونی آشیانه‌ای درست مانند آشیانه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۱۳۷

انواع ماکارونی، پاستا و اسپاگتی، علاوه بر اینکه غذا‌هایی برای حفظ سلامت بیشتر ما هستند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی هم برای خانواده‌هایی باشند که کودک یا فرد بدغذایی هم دارند. اگر عادت کنید که هربار، انواع ماکارونی را با شکل و شمایل متفاوتی آماده کنید، می‌توانید سلیقه غذایی بدغذاترین فرد خانواده‌تان را هم تامین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جذاب‌ترین انواع ماکارونی، ماکارونی‌های آشیانه‌ای رنگی هستند که خیلی‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند آن‌ها را دقیقا شبیه به آشیانه دربیاورند، از خیر آماده کردن این نوعِ جذاب از ماکارونی می‌گذرند.

طرز تهیه:

۱. برای تهیه ماکارونی آشیانه‌ای، کافی است که یک تابه با کف صاف و نچسب را انتخاب کنید. آشیانه‌ها را کنار به کنار هم، کف تابه بچینید؛ به طوری که هیچ فاصله‌ای بین آن‌ها نباشد و جای تکان خوردن نداشته باشند.

۲. تابه را کنار بگذارید و داخل قابلمه‌ای، حدود ۳ تا ۴ لیوان آب به همراه نمک و روغن بجوشانید. بعد از جوش آمدن آب، با ملاقه آب جوشِ نمکی و روغنی را روی آشیانه‌ها بریزید تا حدی که آب تا نصف ارتفاع آشیانه‌ها را بپوشاند. تابه را روی حرارت بگذارید و در آن را ببندید تا آب داخل تابه بجوشد و بخار آن، باعث نرم شدن زیر و روی آشیانه‌ها بشود.

۳. بعد از جوش رفتن آب و باقی ماندن حدود یک ملاقه آب در تابه، روی هر کدام از آشیانه‌ها را ابتدا با مایه گوشتی و سپس با ۲ قاشق غذاخوری آب‌سس (متشکل از آب جوش، سس کچاپ و روغن زیتون) و مقداری پنیر پیتزا بپوشانید.

۴. بعد از پر کردن تمام آشیانه‌ها، دوباره درِ تابه را بگذارید و اجازه دهید تا هم پنیر آب شود و هم آب کف تابه کاملا کشیده شود. شما می‌توانید از فر هم برای مرحله آخر طبخ این نوع ماکارونی کمک بگیرید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی ماکارونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۶۰٫۳۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۲۵ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۳٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۵,۸۸۷ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۹,۸۲۸ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۱,۳۶۴ ریال رسید.

کد خبر 750606

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر