Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:05:40 GMT

حضور 2 گلستانی در تیم ملی راگبی زنان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۳۷۶

حضور 2 گلستانی در تیم ملی راگبی زنان

مریم قوشچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو از 15 تا 22 اسفند در بابلسر برگزار می شود و نفرات دعوت شده، تمرینات خود را زیر نظر نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی برگزار می کنند.
وی بیان کرد: شیدا داداشی و هانیه علی نژاد گلستانی های حاضر در این اردو هستند که در کنار 14 ملی پوش دیگر تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله قبلی این اردو از 18 تا 24 بهمن در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برگزار شده بود.
مسابقات راگبی دختران غرب آسیا از 14 فروردین سال آینده در قطر برگزار می شود.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان همچنین گفت: راگبی گلستان عمری هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقه مندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 100 نفر است که تلاش می شود با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقه مند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 تیم ملی زنان قطر مردان ملی پوش 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند