Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:17:34 GMT

ضرر میلیونی ورزشگاه آزادی به سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۹۴۴۸

ضرر میلیونی ورزشگاه آزادی به سرخابی‌ها

مسئولین ورزشگاه آزادی برای سومین دیدار پیاپی تبلیغات محیطی مختص به خودشان را در استادیوم نصب کردند نه تبلیغاتی که مختص به سازمان لیگ است !

به گزارش "ورزش سه"، طی دو بازی گذشته سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و همینطور دیدار امروز استقلال تهران برابر پارس جنوبی جم، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی رخ داد و به نظر می رسد در حال تکرار است؛ اتفاقی که  ممکن است هر دو باشگا را با جریمه های مالی سنگینی روبرو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 عدم توجه به تبلیغات محیطی سازمان لیگ، اتفاقی است که در ورزشگاه آزادی طی سه بازی گذشته رخ داده و سازمان لیگ به همین جهت قصد دارد جریمه هایی برای دو باشگاه پایتخت در نظر بگیرد.

 

نکته جالب توجه این است که این تبلیغات از سوی مدیران مجموعه ورزشی آزادی نصب شده و آنها با این وصف علاوه بر هزینه ای که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اجاره استادیوم دریافت می کنند، حالا از طریق تبلیغات محیطی هم در حال کسب منابع مالی هستند.

 

ماجرا از این قرار است که مسئولان استادیوم آزادی در یک اقدام غیرقانونی با شرکتی در زمینه تبلیغات محیطی قرارداد امضا کرده اند و بنرهای مربوط به این شرکت در استادیوم نمایش داده می شود.
این در حالی است که سازمان لیگ با روش جدیدی که از ابتدای فصل هجدهم شروع کرده، در حال فعالیت در زمینه تبلیغات محیطی است و به همین دلیل هم بود که قصد داشتند از برگزاری بازی دو تیم پدیده و پرسپولیس جلوگیری کنند.

 

بی شک سازمان لیگ همین حالا هم جریمه هایی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته؛ چرا که این دو باشگاه علیرغم تفاهمی که با سازمان لیگ داشته اند و به عنوان میزبان مسابقات در ورزشگاه آزادی باید این استادیوم را به صورت خالی در اختیار مسئولین سازمان لیگ قرار بدهند، این کار را انجام نداده اند.


علاوه بر این، باید دید این دو باشگاه بزرگ پایتخت که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و از آن گلایه دارند، چه تفاهمی با مدیران ورزشگاه آزادی داشته اند که حالا هم هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را می پردازند و هم تبلیغات محیطی مسابقاتشان را در اختیار مدیران این استادیوم قرار داده اند؛ موضوعی که نقد شدن مطالبات آنها بابت تبلیغات محیطی انجام شده توسط سازمان لیگ را هم به مخاطره و تعویض می اندازد و سازمان لیگ این حق را به خود می دهد تا از محل درآمدهای دو باشگاه نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، بدهی های آنها را برآورد و وصول کند.
این ماجرای عجیب ابهامات زیادی وجود دارد که مدیران مجموعه ورزشی آزادی، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ و همینطور مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر در مورد آن شفاف سازی کند تا مشخص شود در روزهایی که همه از شرایط اقتصادی گلایه دارند، درآمدهایی که از فوتبال وصول می شود، برای چه مصارفی هزینه می شود.

 

پرسپولیس تهران سازمان لیگ برتر ورزشگاه آزادی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سازمان لیگ برتر ورزشگاه آزادی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حامد مبینی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت بنیاد ملی نوجوانان و مجموعه مدارس صدرای کشور اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از تأسیس مجموعه مدارس صدرا می‌گذرد که البته در گام اول فقط در مقطع متوسطه دوم و بعدها مدارس متوسطه اول و ابتدایی نیز فعال شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌های خود می‌داند، افزود: سازمان تبلیغات کمک به نهادها در ترویج جهاد تبیین را وظیفه ذاتی خود می‌داند از این رو برنامه بنیاد ملی نوجوانان در راستای جهاد تبیین است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با تشریح برنامه‌های جهاد تبیین سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای سند تحول در مدارس به عنوان الگوی اجرایی جهاد تبیین بین دانش آموزان و جهاد تبیین در بین فرهنگیان در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مبینی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدارس صدرا سعی شده تا راهبردهای عملیاتی سند تحول در مدارس اجرایی شود، تصریح کرد: توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی به عنوان محور مهم فعالیت‌های سازمان تبلیغات منجر به این شد که در ۳۰ استان ۱۹۶ مدرسه مشغول به فعالیت باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های بنیاد ملی نوجوانان گفت: برنامه‌های نوجوانان در قالب دختران حاج قاسم و نوآوین ویژه پسران و همچنین مرکز مربی راه نوین در دستور کار سازمان تبلیغات است.

معاون بنیاد ملی نوجوانان و معاون مدارس صدرای کشور با اشاره به اجرای اردوی مطالعات مجازی پله پله، همراه با نظارت مدیر مدرسه و همچنین رشد، توانمندسازی و مشارکت مدیران معلمان مدارس صدرا افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان تبلیغات است.

مبینی از اجرای طرح کانون مدارس در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ٢٠٠ معاون پرورش در دوره ضمن خدمت شرکت کرده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف تربیتی آموزش دیدند.

وی افزود: مخاطبین مجموعه فعالیت‌ها، معاونین پرورشی مدیران مدارس و طلاب طرح امین هستند، که با فعالیت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اثرات قابل توجهی متوجه فضای آموزشی کشور خواهد شد.

کد خبر 6088826

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند