Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، سه شنبه ، ۱ اسفند ۱۳۹۷ به شرح زیر است: جزئیات شکایت سید محمد خاتمی از کریمی‌قدوسی، شریعتمداری و سردار نقدی/ هیچ‌یک از شکایت‌ها به نتیجه نرسیده است/ رییس دولت اصلاحات در بنیاد باران مستقر است

رییس بنیاد باران آخرین وضعیت شکایت رییس دولت اصلاحات از نماینده اصولگرای مجلس را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید پاکستان را در کمپ دشمنان خود قرار دهیم/ اسلام‌آباد زیر بارفشارهای علیه تهران نمی‌رود/ مسائل پر اهمیت را از تریبون‌ها دنبال نکنیم

معاون سابق دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در شرایط کنونی نباید پاکستان را بر علیه خود رنجانده و این کشور را در کمپ دشمنان و رقبای خود قرار دهیم.

صحبت‌های ظریف در نشست مونیخ مواضع محکم ایران را نشان داد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره سخنرانی ظریف در نشست مونیخ بیان کرد: وزیر امورخارجه مواضع محکم جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف به ویژه برجام مطرح کرد.

جایی که ریگی را در آسمان دستگیر می‌‌کنند، دام چگونه قاچاق می‌شود/ قیمت گوشت در عراق چوب می‌خورد/ مردم تا یک جایی نجابت به خرج می‌دهند

یک عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بعضی از اوقات به ما می‌گویند چگونه است مسئولان و وزرات اطلاعات می‌توانند ریگی را در آسمان دستگیر کنند و هواپیمایش را روی زمین بنشانند اما جلوی کالای قاچاق و خروج دام از کشور را نمی‌توانند بگیرند.

افزایش بهای گاز و برق برای سال آینده/ اخذ ماهانه ۳۰۰ تومان از مشترکان برق و گاز برای بیمه خسارات

در جریان بررسی کلیات بودجه ۹۸ با تصویب مجلس ماهانه ۳۰۰ تومان از مشترکین برق و گاز برای بیمه خسارات اخذ می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی موظف به ثبت معافیت‌های مالیاتی شدند

با تصویب مجلس دستگاه‌های اجرایی موظف به ثبت جداول معافیت‌های مالیاتی شدند.

کارخانه‌هایی که پسماند مخرب محیط زیستی دارند مکلف به پرداخت عوارض شدند

نمایندگان مجلس مصوب کردند کارخانه‌هایی که پسماند مخرب دارند، عوارض پرداخت کنند.

حملات اسرائیل به نیروهای ایران در سوریه، خشم بین‌المللی را برمی‌انگیزد/ تلاش عربستان برای دستیابی به تکنولوژی موشکی پاکستان/ موفقیت اینستکس بستگی به واکنش ترامپ دارد

استاد علوم سیاسی دانشگاه یو سی اِل اِی آمریکا با تاکید بر اینکه استفاده عربستان از پاکستان برای دستیابی به فناوری موشکی دور از ذهن نیست، گفت: سعودی‌ها به طور کامل به ایالات متحده اطمینان ندارند که از آنها محافظت کند، به ویژه پس از تنش‌های اخیر در رابطه این دو کشور با موضوع خاشقچی، اعتماد عربستان به ایالات متحده کاهش یافته است.

ترامپ باید قبل از اعلام خروج از برجام و ترک سوریه، با متحدان اروپایی مشورت می‌کرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رویکرد ترامپ علیه ایران را اشتباه دانست و تاکید کرد: رییس‌جمهور باید قبل از اعلام خروج از برجام و خروج از سوریه با متحدان اروپایی‌مان مشورت می‌کرد.

پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه کارتخوان شدند

با تصویب نمایندگان پزشکان موظف به استفاده از دستگاه‌های کارتخوان شدند.

گزارش کمیسیون عمران درباره پرواز تهران-یاسوج ۴ ماه پیش به هیات رئیسه تحویل داده شد، اما هنوز قرائت نشده

رئیس کمیسیون عمران گفت: کمیسیون در مورد حادثه پرواز تهران – یاسوج دو گزارش تهیه کرد که یکی از آنها در صحن قرائت شد و دیگری بیش از چهار ماه است که به هیئت رئیسه تحویل داده شده اما متاسفانه هنوز قرائت نشده است.

۱۰ درصد از حق‌الزحمه پزشکان به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر می‌شود

نمایندگان مجلس در بودجه ۹۸ مصوب کردند که ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل پزشکی پزشکان را به عنوان علی ­الحساب مالیات کسر کنند.

«اینستکس» باید تجارت ایران با چین و روسیه را هم تسهیل کند

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: اینستکس باید شرایط را برای روابط تجاری ایران با روسیه و چین هم تسهیل کند.

بند مربوط به گرانی سیگار به کمیسیون تلفیق بازگشت

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۸ بند مربوط به گران شدن سیگار در سال آینده را برای بررسی بیشتر مجدداً به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

سال آینده به هیچ عنوان کمبود دارو و تجهیزات نخواهیم داشت/ فرار مالیاتی ۶۷۰۰ میلیاردی پزشکان درست نیست

وزیر بهداشت و درمان گفت: قیمت دارو فقط قیمت افزایش سنواتی است و اگر عزیزان جایی را بیش از آن بین ۹ تا ۱۰ درصدی که میانگین افزایش قیمت دارو در سال ۹۷ بوده اصحاب رسانه و خبرنگاران پیدا کردند تقاضا می‌کنم بلافاصله یا به سازمان غذا و دارو خبر دهند یا مستقیما به دفتر خود بنده اطلاع دهند که ما پیگیری می‌کنیم.

راهکار مجلس برای وصول مالیات‌های معوقه در سال آینده

نمایندگان ساز و کار وصول مالیات های معوقه را در سال آینده مشخص کردند.

بحثی درباره برگزاری رفراندوم در دولت مطرح نشده است/ با قیمت دلار بازی سیاسی نمی‌کنیم/ استیضاح روحانی تبلیغاتی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد که درباره برگزاری رفراندوم درخصوص FATF در دولت هیچ بحثی انجام نشده است.

۲۲۷ نماینده در نامه‌ای خواستار افزایش قیمت خرید تضمیمی گندم شدند

نمایندگان مجلس خواستار افزایش قیمت خرید تضمیمی گندم شدند.

خط ۶ و ۷ مترو تهران به زودی افتتاح می‌شود/ طرح زوج و فرد در درازمدت موثر نیست

شهردار تهران تاکید کرد: خط ۷ مترو در حال افتتاح است و اوایل سال آینده افتتاح می‌شود. خط ۶ هم از مبدأ دولت‌آباد تا میدان شهدا افتتاح می‌شود.

مردم به دلالان اعتماد نکنند/ افزایش واردات گوشت برای تعدیل قیمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم به دلالان خودرو اعتماد نکنند. تنها کسانی اقدام به خرید کنند که نیاز به خودرو دارد.

از بررسی مهم‌ترین اقدامات ستاد تبلیغات اقتصادی تا معافیت تجهیزات و ماشین‌آلات وارداتی تأسیسات گردشگری از پرداخت حق گمرکی

در جلسه امروز صبح هیئت دولت، گزارش وزیر کشور از مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به استحضار اعضای دولت رسید.

عرب مدیرعامل پرسپولیس شد/ انتخاب اعضای هیات مدیره

وزیر ورزش و امور جوانان از انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد.

جنگ اراده‌ها نتایج خود را نشان خواهد داد/ رفتار غیرمسئولانه هیچ‌کس را نمی‌پذیریم/ اجلاس سوچی در برابر نشست تصنعی ورشو، تأثیرگذار بود

رئیس‌ جمهور با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مداوم ملت ایران در برابر توطئه ها، زورگویی ها و قلدر مآبی آمریکا، تاکید کرد: همه باید نسبت به بیانیه رهبر معظم انقلاب برای گام دوم انقلاب و دهه جدید پیش رو احساس مسئولیت کرده و به آن عمل کنند.

آغاز پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی/ انجمن صنفی اتوبوسرانی از ۲۵ اسفند قیمت‌‌های جدید خود را اعلام کنند

وزیر راه و شهرسازی از آغاز پیش‌فروش بلیط هواپیما و راه‌ آهن در ایام نوروز از هفته گذشته خبر داد.

افزایش قیمتی در بسته‌های نوروزی نخواهیم داشت/ هتل‌ها با مبالغ قبلی به مردم خدمات ارائه می‌دهند

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: هیچگونه افزایش قیمت در ایام منتهی به عید نوروز و یا ایام نوروز نخواهیم داشت؛ هتل‌ها با همان مبالغ قبلی خدمات مناسبی را به مردم خواهند داد.

تخصیص اعتبار ۶۱ میلیاردی برای اجرای طرح‌های اضطراری/ آغاز عملیات اجرای طرح شیرین‌سازی آب دریا در منطقه پارسیان استان فارس

وزیر نیرو از تخصیص اعتبار ۶۱ میلیاردی برای اجرای طرح‌های اضطراری از جمله کنترل سیلاب در استان خوزستان خبر داد.

مرغ با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود/ توزیع گوشت قرمز به شکل هدفمند

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: قرار است توزیع گوشت قرمز به شکل هدفمند و زیر نظر ستاد تنظیم بازار، به دست مصرف‌‌‌کنندگان برسد.

امیدواریم روزی کلید سفارت ایران در آمریکا را به ایرانی‌ها تحویل دهیم

برایان هوک نسبت به بازگشایی سفارت ایران در واشنگتن ابراز امیدواری کرد.

استیضاح رییس‌جمهور به مصلحت کشور نیست/ نمایندگان به شرایط امروز کشور توجه کنند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: برخی از نمایندگان که حتی منتقد دولت هستند در موضع‌گیری‌های خود اعلام کردند که طرح سوال از رییس جمهور و استیضاح او در مجلس به مصلحت کشور نیست.

دیدار وزاری خارجه انگلستان و دانمارک با محوریت ایران

وزیر خارجه انگلیس در دومین مرحله سفرش به اروپا با وزیر امورخارجه دانمارک دیدار کرد.

۲۳ اسفند انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب برگزار می‌شود/ بودجه احزاب تا پایان ۹۷ تعیین تکلیف می‌شود

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با بیان اینکه تا پایان امسال بودجه احزاب تعیین تکلیف می‌شود، تاکید کرد: ۲۳ اسفند انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب برگزار می‌شود.

محکومیت ۶ نفر در بحرین به اتهام دریافت آموزش نظامی از ایران و عراق

دادگاه کیفری عالی بحرین ۶ نفر را به اتهام دریافت آموزش نظامی از عراق و ایران محکوم کرد.

مذاکرات تهران و مسکو برای واردات خودرو از روسیه

راشاتودی از احتمال واردات خودرو توسط ایران از شرکت آوتوواز(لادا) بزرگترین خودروسازی کشور روسیه خبر داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه

تقاضیان دنا پلاس اتوماتیک با اولویت بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، می‌توانند طی ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، نسبت به انتخاب خودرو‌های دنا پلاس اتوماتیک با تحویل ۹۰ روزه یا مهر ۱۴۰۳؛ تارا اتوماتیک تحویل ۹۰ روزه یا شهریور ۱۴۰۳ و همچنین رانا پلاس با تحویل ۹۰ روزه اقدام کنند.

این طرح بعد از ارسال پیامک برای متقاضیان فعال می‌شود و آنها می‌توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند. براساس این طرح خودروی دنا پلاس اتوماتیک با تحویل ۹۰ روزه یا تحویل مهر ۱۴۰۳ عرضه شده است. در تحویل ۹۰ روزه مشتریان باید مبلغ ۷۰۰ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان واریز کنند. در تحویل مهرماه پیش پرداخت مشتریان ۳۵۰ میلیون و ۶۷ هزار تومان است

 
همچنین در این طرح گزینه‌های دیگری برای متقاضیان دنا پلاس اولویت بهار ۱۴۰۳ گذاشته شده است. بر مبنای آن مشتریان می‌توانند خودروی تارا اتوماتیک ۹۰ روزه با پرداخت ۶۸۹ میلیون و ۹ هزار و ۹۰۰ تومان را انتخاب کنند. در تحویل شهریور ماه تارا اتوماتیک نیز فرد باید ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان پیش پرداخت کند.

همچنین در این طرح فروش رانا پلاس با تحویل ۹۰ روزه پیشنهاد شده است. متقاضیان برای تحویل این خودرو باید ۴۵۷ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کنند.

به اطلاع نمایندگی‌های محترم میرساند شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس اتوماتیک با اولویت‌های بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، مطابق جدول ذیل ایجاد شده است؛ لذا متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

منبع: جماران

tags # ایران خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی